Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, gmina Człopa.

Miasto i Gmina Człopa ogłasza przetarg

  • Adres: 78-630 Człopa, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 062 2591069 , fax. 067 2591065
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Człopa
    ul. Strzelecka 2 2
    78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 062 2591069, fax. 067 2591065
    REGON: 57079149000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, gmina Człopa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) Rozdział 3 oraz rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, w ramach budowy kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa. Zakres robót będących przedmiotem inspektora nadzoru określa załącznik nr 1 stanowiący integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zapewni nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami prawa polskiego, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zapewni współpracę Jednostki Projektowej z Wykonawcą, inspektorem nadzoru i Zamawiającym. Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za: 1. Przygotowanie i realizację usługi zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2. Monitorowanie i raportowanie, gromadzenie dokumentacji i danych pozwalających na pełną kontrolę realizacji inwestycji; 3. Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu z Zamawiającym; 4. Zarządzanie realizacją Projektu do czasu ostatecznego odbioru inwestycji. 5. Przekazanie inwestycji do eksploatacji podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W ramach usług związanych z zarządzaniem i realizacją kontraktu, inspektor nadzoru zapewni: 1. Nadzór inwestorski we wszystkich branżach zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami prawa polskiego, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2. Zapewni współpracę Jednostki Projektowej z Wykonawcą, inspektorem nadzoru i Zamawiającym. 3. Koszt sprawowania nadzoru autorskiego poniesie Zamawiający na podstawie osobnego zlecenia dla Jednostki Projektowej. Szczegółowe działania. a. W okresie rozpoczynającym inwestycję: 1) W ciągu 20 dni od podpisania umowy inspektor nadzoru opracuje system zarządzania Projektem obejmujący zapewnienie stałego nadzoru i kontroli nad Projektem oraz jego realizacją w oparciu o dokumentację przetargową oraz harmonogramy rzeczowo - finansowe. Inspektor nadzoru przedstawi wszelkie szczegóły tego systemu do akceptacji Zamawiającemu w Raporcie Wstępnym. 2) Zamawiający przekaże inspektorowi nadzoru kopie: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych przedmiarów decyzji administracyjnych uzgodnień i warunków technicznych wydanych przez właścicieli i zarządców uzbrojenia terenu. 3) W okresie 60 dni od otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt III.2 inspektor nadzoru opracuje parametry i wyszczególnienie wszystkich prób urządzeń, materiałów i innych części robót do akceptacji Zamawiającemu. b. W okresie realizacji inwestycji. 1) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do szybkiej identyfikacji powstających problemów i zagrożeń związanych z realizacją robót, informowania o tym Zamawiającego oraz opracowania planów stosownych działań zaradczych. 2) Inspektor nadzoru opracuje i uzgodni z Zamawiającym sposób przekazywania, formę i zawartość sprawozdań zgodnie z wymogami Umowy o Dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 3) Wspólnie z Zamawiającym protokolarnie przekaże teren budowy Wykonawcy wraz z niezbędnymi dokumentami. 4) Inspektor nadzoru przygotuje dla Zamawiającego niezbędne dokumenty w celu zawiadomienia właściwych organów o dacie rozpoczęcia robót budowlanych oraz biuro projektów sprawujące nadzór autorski, dołączając na piśmie wszystkie wymagane w Decyzji o pozwoleniu na budowę oświadczenia. 5) Inspektor nadzoru zapewni geodezyjne wyznaczenie w terenie przez Wykonawcę obiektów budowlanych. c. W trakcie prowadzenia i zakończenia robót w ramach realizacji projektu, do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej w zakresie pełnym, zawartym w warunkach Umowy i Ustawie Prawo zamówień publicznych. 2) Uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony realizujące projekt d. W zakresie współpracy z Zamawiającym. 1) Inspektor nadzoru będzie pełnić swoje obowiązki w stosunku do Wykonawcy w oparciu o umowę na roboty zawartą z Wykonawcą przez Zamawiającego. Uważa się, że działać on będzie w imieniu Zamawiającego. 2) Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za zarządzanie i nadzór nad realizacją umowy na roboty. W poszczególnych dziedzinach swojej działalności inspektor nadzoru posługiwać się będzie odpowiednio wykwalifikowanym personelem. 3) Ze strony Zamawiającego wyznaczona będzie osoba odpowiedzialna za przepływ informacji między Kierownikiem zamawiającego a inspektorem nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach