Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowościach: Dąbrówki, Wólka Tyrzyńska, Wólka Tyrzyńska B, Samwodzie, Kępeczki, Kępa Wólczyńska z uwzględnieniem wszystkich chętnych użytkowników, to jest 236 odbiorców

Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Przemysłowa 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6142403, 6146084 , fax. 048 6142403
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 15 15
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6142403, 6146084, fax. 048 6142403
    REGON: 14151169400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kgk.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowościach: Dąbrówki, Wólka Tyrzyńska, Wólka Tyrzyńska B, Samwodzie, Kępeczki, Kępa Wólczyńska z uwzględnieniem wszystkich chętnych użytkowników, to jest 236 odbiorców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowościach: Dąbrówki, Wólka Tyrzyńska, Wólka Tyrzyńska B, Samwodzie, Kępeczki, Kępa Wólczyńska z uwzględnieniem wszystkich chętnych użyt-kowników, to jest 236 odbiorców. 2. Zakres obowiązków i praw Inspektora nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz.1118, z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac wynikających z umowy z wybranym wykonawcą robót, 2) współpraca z kierownikiem budowy oraz autorem projektu, 3) sprawdzenie jakości wykonanych robót, kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem i z zawartą umową z Wykonawcą, żądanie dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 4) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) kontrola ilości i terminowości wykonania robót i finansowego zaangażowania robót, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 10) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do niego pytań i zastrzeżeń do projektu, 11) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających tech-niczną poprawność realizowanej inwestycji, 12) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową 13) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 14) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 15) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3. Ustala się co najmniej 2 wizyty w tygodniu Wykonawcy na terenie budowy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się niezwłocznie na terenie budowy i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wymienionych powyżej z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z przepisów ustawy prawo budowlane, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 4. Nadzorem inwestorskim objęta jest sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami: a) rurociągi kanalizacyjne ciśnieniowe o długości ok.: ? 40 - 4237 m, ? 50 - 4948 m, ? 63 - 1925 m, ? 75 - 943 m, ? 90 - 914 m, ? 110 - 1592 m, ? 125 - 3044 m, b) przyłącza kanalizacyjne, ciśnieniowe: ? 40 - 7725 m, c) przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne: ? 160 - 2580 m, ? 50 - 52 m, d) studzienki rewizyjne ? 315 mm -89 szt., e) pompownie LPT ?1000 mm - 236 szt, f) zestawienie urządzeń na rurociągach kanalizacyjnych: 1) komora zaworowa KZ - 7 szt., 2) komora odpowietrzająco- napowietrzająca KON - 7 szt., 3) pompownie główne - 5 szt., 4) hydrant płuczący HK- 10 szt., 5) komora zaworowa odpowietrzająca, KZO - 4 szt. 6) przewierty lub przeciski z rur o dł. ok.: a) stalowych w ilości - 95 szt. o dł. 738 m, średnicy od 114,3 x 4 do 159,7x4,5, b) PE 100 PN 10 w ilości3 szt. o długości 55 m. 5. Szczegółowy zakres i opis inwestycji robót budowlanych określony jest w dokumentacji pro-jektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający oferty muszą wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na konto Zamawiającego w banku: DnB NORD Polska S.A. Nr 47 1370 1226 0000 1804 4681 8401 z dopiskiem WADIUM - NADZÓR DĄBRÓWKI. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Uwaga Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgk.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach