Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa odcinków dróg gminnych: Konary - Cieksyn, Chlebiotki-Stare Pieścirogi oraz Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo - Krzyczki Pieniążki w celu zespolenia układu komunikacyjnego z drogami wojewódzkimi i powiatowymi w gminie Nasielsk

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa odcinków dróg gminnych: Konary - Cieksyn, Chlebiotki-Stare Pieścirogi oraz Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo - Krzyczki Pieniążki w celu zespolenia układu komunikacyjnego z drogami wojewódzkimi i powiatowymi w gminie Nasielsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudowa dróg gminnych o długości ok. 11 985 m oraz nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa odcinków dróg gminnych: Konary - Cieksyn, Chlebiotki - Stare Pieścirogi oraz Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo - Krzyczki Pieniążki w celu zespolenia układu komunikacyjnego z drogami wojewódzkimi i powiatowymi w gminie Nasielsk w następującym zakresie: I. Przebudowę drogi gminnej Konary - Gawłowo- Malczyn- Wiktorowo- Cieksyn poprzez: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na dł. 4,091 km, 2. Roboty ziemne - mechaniczne wykonanie wykopów z transportem urobku w ilości 1056,8m? oraz plantowanie skarp rowów na pow.2000m?, 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm, grubości 16cm, 18455,52 m?, 4. Podbudowa z kruszywa łamanego mieszanka optymalna 0/63 warstwa górna 12527,56 m2 5. Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5cm, warstwy wiążącej 16893,92m? (o długości 4091 m i szerokości 4,10m) i nawierzchni asfaltowej grubości 4cm, warstwy ścieralnej 16484 m? (o długości 4091 m i szerokości 4,00m) oraz wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego grubości 16cm - 6 143,76 m?, 6. Wykonanie 26 zjazdów do pól z kruszywa naturalnego, na podbudowie grubości 10cm (234m?); warstwa górna grubości 8cm - 234 m?. II. Przebudowę drogi gminnej Nasielsk (ul. Nowa - ul. Topolowa) - Głodowo- Krzyczki Pieniążki, poprzez: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych na dł. 4,99km, wycinka 199 drzew wraz z karczowaniem pni w ilości 51 szt. oraz karczowanie zagajników na pow. 0,75ha, 2. Roboty ziemne - mechaniczne wykonanie wykopów z transportem urobku w ilości 5 575,6m?,formowanie i zagęszczanie nasypów - 381,00m? oraz plantowanie skarp nasypów i poboczy o pow. 12323 m?. 3. Podbudowę - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm, grubości 16cm , o pow. 19 102,5m?, 4. Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5cm, warstwa wiążąca o pow. 26 563,00m? ( o długości 4990 m i szer. 5,10m), nawierzchni asfaltowej grub. 4 cm, warstwa ścieralna o pow. 25 670,00m? (dł. 4990 m i szer. 5,0m) oraz wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego grub. 16cm - 11 778,00m?, 5. Wykonanie 35 zjazdów - przepusty pod zjazdami betonowe fi. 400mm, ze ściankami czołowymi betonowymi - 149m a nawierzchnia zjazdów z kruszywa naturalnego, warstwa dolna i górna grub.18cm - 824,00m?, 6. Wykonanie odwodnienia - 4 szt. przepusty poprzeczne betonowe z rur fi 600mm z ściankami czołowymi - 8 szt., wykonanie kolektora deszczowego z rur fi 500 mm ze ściankami czołowymi 163 m, studnie rewizyjne betonowe - 4 szt., studzienki ściekowe - 6 szt., przykanaliki do kanalizacji deszczowej - 20,0 m, 7. Wykonanie pozostałych elementów ulic - obrzeża betonowe - 335,00m i chodnika z kostki betonowej grub. 6cm - 502,5m?. III. Przebudowa drogi gminnej Chlebiotki - Stare Pieścirogi, poprzez: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe na dł. 1 735,88 m, wycinka 4 szt. drzew, mechaniczne wykonanie wykopów z transportem urobku w ilości 131,10 m? 2. Podbudowę - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową w ilości 143 t., 3. Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5cm, warstwa wiążąca o pow. 7267,50 m? ( o długości 1735,88 m i szer. 4-5m - mijanki), nawierzchni asfaltowej grub. 4 cm, warstwa ścieralna o pow. 7061,80m? (dł. 1735,88 m i szer. 4-5 m - mijanki) oraz wykonanie poboczy żwirowych z kruszywa naturalnego grub. 16cm - 3426,80 m?, 4. Wykonanie 12 zjazdów - przepusty z rur betonowych fi 400mm - 59 m ze ściankami czołowymi, wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa naturalnego, warstwa dolna grub. 10cm - 578,90 m?,warstwa górna grub. 8 cm - 508,50 m?, 5. Wykonanie odwodnienia - przepusty z rur betonowych fi 600 mm ze ściankami czołowymi 32,5 m - 5 szt. 6. Oznakowanie pionowe - ustawienie słupków w ilości 12 sztuk, ustawienie pionowych znaków drogowych w ilości 12 sztuk IV. Przebudowa drogi powiatowej Chlebiotki - Malczyn: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe na dł. 820,12 m, 2. Podbudowa - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową w ilości 68t., wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna 0-63 mm grub. 10 cm - 4495,40 m?, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20cm, warstwa dolna 685,67 m?, wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10cm - 685,67m? 3. Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubości 5 cm warstwa wiążąca o powierzchni 4199 m2 długości 820,12 m, szerokości 4÷5 m, nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna grubości 4 cm powierzchnia 4100,60 m2 szerokości 4÷5 m, pobocza dwustronne o powierzchni 1640,2 m2 4. Wykonanie odwodnienia - ścieki z elementów betonowych grub. 20cm - 51,0m; przepusty rurowe poprzeczne pod jezdnią - rury betonowe fi 400mm - 16m; studzienki ściekowe betonowe fi 500mm - 1 szt., kanał z rur PCV fi 200 mm - 10,0m; 5. Oznakowanie pionowe - ustawienie słupków w ilości 13 sztuk, ustawienie pionowych znaków drogowych w ilości 9 sztuk oraz 2szt. drogowskazów. 6. Wykonanie 27 zjazdów V. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gawłowo: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe na dł. 348 m, 2. Podbudowa - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1569,48 m2, podbudowa z kruszywa łamanego mieszanka optymalna 0/63 - warstwa górna grub. 16 cm - 1426,80 m2 3. Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubości 5 cm warstwa wiążąca o powierzchni 1569,48 m2 długości 348 m, szerokości 4,1 m, nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna grubości 4 cm powierzchnia 1426,80 m2 szerokości 4 m pobocza dwustronne o powierzchni 515,04 m2 W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, d) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, e) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, f) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, h) pobyt na budowie na każde wezwanie kierownika budowy i Zamawiającego w ciągu 3 godzin od wezwania. i) udział w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, j) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, k) kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej, l) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach