Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
- Data zamieszczenia: 2014-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
REGON: 00052369500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w gminie Busko-Zdrój* - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w gminie Busko-Zdrój*. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru będzie obejmowało: a) pełnienie w sposób ciągły funkcji inspektora nadzoru nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji technicznej zadania polegającego na modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Busko-Zdrój, b) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wymogów wynikających z Umowy na roboty, w okresie trwania robót budowlanych, mające na celu prawidłowe i terminowe wykonanie zadania, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, d) przekazanie Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy: uprawnień, aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, oświadczeń o przejęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad Projektem, zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane, numerów kontaktowych osób wymienionych w § 2 pkt 2 Umowy. Uprawnienia i zaświadczenie z OIIB należy przedstawić w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, e) reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji w/w zadania przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, odbieranie robót ulegających zakryciu i zanikających, f) przygotowanie protokołu do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze robót, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, h) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z prowadzeniem robót, i) prowadzenie regularnych, potwierdzonych przez Zamawiającego inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, j) pełną koordynację działań w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań zamiennych, zgodnie z wymaganiami specyfikacji dokumentacji technicznej oraz przepisami prawa, k) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku podczas realizacji modernizacji oświetlenia, l) kontrolę zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, m) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzania ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, n) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, o) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, p) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, q) poświadczenie terminu zakończenia robót, r) dopuszczenie materiałów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, s) egzekwowanie od Wykonawcy robót realizacji inwestycji zgodnie z przedstawionym harmonogramem robót, t) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z przepisami prawa, u) kontrolę i zatwierdzanie wyników pomiarów, badań i prób przeprowadzonych przez Wykonawcę, v) wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie badań dodatkowych niezależnej firmie, w) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót, x) w przypadku odstąpienia od umowy sporządzenie szczegółowego protokołu robót w toku na dzień odstąpienia, y) obsługę okresu gwarancyjnego przez 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. 3. Modernizacja oświetlenia ulicznego obejmuje w szczególności: - wymianę linii napowietrznej AL na izolowaną AsXSn - ok. 126.550,00 m - wymianę i dowieszenie opraw oświetleniowych - ok. 4931 szt. - modernizacje punktów zapalania - ok. 159szt. a w tym: a) linie napowietrzne: -demontaż opraw (odłączenie przewodów WLZ od oprawy, odkręcenie uchwytów mocujących oprawę); - demontaż WLZ (odłączenie przewodów zerowych i fazowych od sieci wraz z ich wyciągnięciem z wysięgnika i zwinięciem); - demontaż przewodu oświetleniowego Al (demontaż trzonów hakowych z izolatorami oraz przewodu oświetleniowego wraz z jego zwinięciem); - demontaż wysięgników (demontaż konstrukcji lub haków mocujących wysięgnik); - demontaż bezpieczników i zacisków; - montaż haków wieszakowych na istniejących słupach; - montaż uchwytów przelotowych, narożnych i końcowych; - podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 przy pomocy uchwytów; - zainstalowanie bezpieczników izolowanych, zacisków (BZO, SL); - zainstalowanie ograniczników przepięć; - wciąganie w wysięgniki przewodów YKY 3 x 2,5 mm2; - zainstalowanie wysięgników na słupach za pomocą haków ocynkowanych dla żerdzi ŻN, jarz ocynkowanych dla słupów wirowych zgodnie z przykładami zamieszczonymi w katalogu linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami samonośnymi na żerdziach wirowych i ŻN-LnNi -ENSTO; Wysięgnik należy zamontować nad linią energetyczną wysokość oraz kąt montażu wysięgnika zgodny z dokumentacją techniczną; - zainstalowanie opraw na wysięgnikach (sprawną, sprawdzoną oprawę o odpowiednio dobranej mocy zgodnie z dokumentacją projektową należy zamontować za pomocą wbudowanych uchwytów do wysięgnika); - podłączenie przewodów opraw do przewodów sieciowych; - pomiary i badania linii oświetleniowej; b) linie kablowe: -demontaż opraw (odłączenie przewodów WLZ od oprawy, odkręcenie uchwytów mocujących oprawę; -demontaż WLZ (odłączenie przewodów zerowych i fazowych od sieci wraz z ich wyciągnięciem z wysięgnika i zwinięciem); - demontaż tabliczek słupowych; - montaż IZK; - wciąganie w słupy i wysięgniki przewodów YKY 3 x 2,5 mm2 ; - zainstalowanie wysięgników na słupach; - zainstalowanie opraw na wysięgnikach; - podłączenie przewodów opraw do IZK; - pomiary i badania linii oświetleniowej; c) szafki pomiarowo - sterownicze: - wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - przy ścianie stacji); - wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - na zewnątrz w pasie drogi); - wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (napowietrznej - na słup stacji); - wyniesienie szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (napowietrznej - na słup oświetleniowy); - wymiana istniejących szafek pomiarowo-sterujących na nowe; - remont istniejących szafek pomiarowo-sterujących; - oprzewodowanie szafek pomiarowo sterujących wraz z montażem ograniczników przepięć i uziemień; - montaż sterowników w szafkach; - oznakowanie szafek; - wykonanie prób użytkowych i odbiorczych; d) wycinka gałęzi drzew, krzaków lub drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe wraz z ich utylizacją; e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej: - wyniesienia szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - przy ścianie stacji); - wyniesienia szafek pomiarowo-sterujących ze stacji trafo (wnętrzowej - na zewnątrz w pasie drogi); f) zapoznanie się z terenem prowadzonych robót, oraz jeżeli zaistnieje konieczność naniesienie na istniejące schematy skrzyżowań z liniami SN i WN. g) w razie konieczności odnowienie oznakowania słupów i latarni oświetleniowych. h) prostowanie latarni i słupów oświetleniowych, oraz inne niezbędne prace konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4. Szczegółowy zakres prac i obowiązków uczestników procesu inwestycyjnego określają: 1) dokumentacja techniczna, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) specyfikacja istotnych warunków zamówienia na wykonanie zadania, 5) wzór umowy z Wykonawcą robot budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: nadzór nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej w dofinansowanymi ze środków zewnętrznych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa boisk wielofunkcyjnych w Starachowicach - Część I Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 4, - Część II Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 10
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: 1) Budowa miejsc postojowych przy SP 12 w Starachowicach. 2) Remont odcinka miejskiej drogi wraz z chodnikiem przy budynku mieszkalnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 29
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*
Dodano: 2016-06-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont nawierzchni ul. Mieszała odcinek I, II, III oraz ul. Bema odcinek V
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa świetlicy i ośrodka zdrowia w Kozubowie usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-04-15 - Zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 762 na odcinku od granicy Gm. Chęciny tj. km 25+198 do obiektu mostowego na rzece Łososina (Wierna Rzeka) w miejscowości Bocheniec tj. km 27+138 długości ok. 2 km
Dodano: 2016-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa ul. Południowej, Żytniej, Mjr. Nurta w Starachowicach - realizacja 2016 rok
Dodano: 2016-03-11 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*
Dodano: 2016-01-18