Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: Zagospodarowanie terenu Zimne Wody

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: Zagospodarowanie terenu Zimne Wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem *Zagospodarowanie terenu Zimne Wody* polegającego na: - Zagospodarowaniu terenu *Zimnych Wód* - dz. nr 1, 17, 24, 188 (obręb 05), 278/2 (obręb 04) - Zagospodarowaniu terenu przy stawie - dz. nr 146, 106/1, 167/2 (obręb 05), 44/1 (obręb 06) Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane w ramach programu operacyjnego *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013* . Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało: a. zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; b. organizację i koordynację całego zadania; c. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez wykonawcę; d. przygotowywanie dokumentów oraz opracowywanie rozliczeń finansowych zadania;. e. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. f. pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane g. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji. h. kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. i. sprawdzenie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. j. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych. k. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru. l. potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. m. pełna koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań zamiennych. n. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji. Zakres prac budowlanych objętych zadaniem pn. *Zagospodarowanie terenu Zimne Wody*, przedstawia się następująco: 1. Teren zagospodarowania *Zimnych Wód* - dz. nr 1, 17, 24, 188 (obręb 05), 278/2 (obręb 04) Teren *Zimne Wody* położony jest na obszarze NATURA 2000 *Ostoja Szaniecko- Solecka*. *Zimne Wody* to również projektowany lecz nie zatwierdzony rezerwat przyrody, leżący w granicach Szanieckiego Parku Krajobrazowego. - roboty przygotowawcze (odchwaszczanie terenu - wycinka kolidującej roślinności: samosiewów, drzew, krzewów, traw); - wykonanie ambony - punktu obserwacyjnego. Konstrukcja ambony jako połączenie elementów słupowych wykonanych ze stali ocynkowanej ogniowo, malowanej lakierem strukturalnym oraz elementów drewnianych tworzących balustrady z drewna świerkowego lub sosnowego C30. - wykonanie ażurowych elementów modułowych tzw. *szałasów* składających się z 3 modułów, każdy z modułów o powierzchni 24,84m2. Wymiary modułu wynoszą: 690x360x265cm. Konstrukcja szałasów ze stali ocynkowanej ogniowo oraz malowanej lakierem strukturalnym w kolorze grafitowym - słupy, miecze, krokwie oraz elementy deskowania z drewna sosnowego lub świerkowego C30 lakierowanego. - wykonanie nawierzchni posadzki *szałasów* z piaskowca czerwonego (83,13m2) oraz mieszanki żwirowej (97,80m2); - wykonanie kamiennych pól z piaskowca czerwonego (174,50m2) oraz mieszanki żwirowej (205,30m2); - wykonanie zejść linowych wraz z nawierzchnią żwirową o łącznej długości 81 mb; - wykonanie ciągu komunikacyjnego pieszo-rowerowego o nawierzchni żwirowej (1910m2); - wykonanie/zakup oraz montaż elementów małej architektury: tablice informacyjne, drogowskazy, bloki kamienne/siedziska, kosze na śmieci; - uporządkowanie terenu budowy; 2. Zagospodarowanie terenu przy stawie - dz. nr 146, 106/1, 167/2 (obręb 05), 44/1 (obręb 06) - roboty przygotowawcze (oczyszczenie stawu i skarp z roślin, odmulenie stawu z namułów na głębokość 1m - 323,66m3, rozebranie istniejącego ogrodzenia stalowego z fundamentem i zasypaniem dołów - 233,37m2, wykonanie ogrodzenia stalowego ocynkowanego o dł. 115,30m, demontaż elementów małej architektury, demontaż jednego kosza do koszykówki); - wykonanie/zakup oraz montaż elementów małej architektury: (altana, tablica regulaminowa - 2szt., podest wraz z balustradą przy kładce na stawie 300x300cm, słupki betonowe - 25 szt., kładka drewniana 150x700cm, oświetlenie solarne montowane co ok. 5m do betonowego fundamentu/prefabrykatu - 50szt., ławki - 6szt., kosze na śmieci - 6 szt., kosz do koszykówki - 1 szt., zestaw wielofunkcyjny-zabawowy, huśtawka, stoły do piaskownicy -2 szt., bujak - 2 szt.; - wzmocnienie linii brzegowej zbiornika wodnego za pomocą kołów faszynowych wiązanych faszynadą - 239,60m. Umocnienie faszynowe w postaci płotka faszynowego plecionego (wiązka z pędów wyciętej wikliny, pręty wikliny o średnicy 30mm, długości 3-5m, wiązane co ok. 1,2m drutem 2mm lub witkami wierzbowymi 10mm o długości 1-1,2m; - wykonanie ciągów komunikacyjnych/nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej - 110,80m2; - wykonanie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni żwirowej 47,40m2; - wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku - 137,60m2; - wykonanie zieleni (nasadzenia projektowanych drzew i krzewów) oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych (uzupełnienie trawników, oczyszczenie terenów zielonych); - wykonanie przyłącza elektrycznego niskiego napięcia do zasilania fontanny pływającej wraz z zakupem i montażem fontanny pływającej na zbiorniku wodnym przy ul. Stawowej (dz. 146, 106/1, 167/2 obręb 05); - remont zamknięć piętrzących jazu *baszty piętrzącej* na zbiorniku wodnym przy ul. Stawowej (przegląd stanu technicznego, wykonanie nowych szandorów, uszczelnienie baszty gliną ok. 10m3, naprawa/uzupełnienie baszty ok. 2m3 betonu, wykonanie kładki/dojścia do baszty w konstrukcji stalowej z podłogą drewnianą (długość ok. 3m, szerokość ok. 1m) i ewentualnie usunięcie innych usterek stwierdzonych podczas przeglądu. - uporządkowanie terenu budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach