Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIAMI: Zadanie nr 1. *Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju* Zadanie nr 2. *Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju*

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIAMI: Zadanie nr 1. *Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju* Zadanie nr 2. *Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju*
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Zadanie nr 1. *Urządzenie strefy wypoczynkowo- rekreacyjnej z Rybą w tle w rejonie ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju*- dz. nr 112/8, 112/9 , 112/10, 112/11, 33/6, 33/8, 113,112/12,112/13 obręb geodezyjny 10; Zadanie nr 2. *Wzrost konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez zagospodarowanie terenu przy Stawie Niemieckim w Busku-Zdroju*- dz. nr 39/4, 39/6,112/8 obręb geodezyjny 10; Przedmiotowe zadnia będą realizowane w ramach Programu Operacyjnego 2 *Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2 007-2013*. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej z uwzględnieniem nadzorowania robót drogowych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - zieleni. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało: a. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z decyzją: - o pozwoleniu na budowę - Decyzja Nr 499/12 z dnia 06.12.2012r. Znak: AB.6740.1.499.2012 b. zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne w/w zadaniami - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c. kontrolę nad organizacją i koordynacją zadania nr 1 oraz zadania nr 2; d. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotowych inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę; e. sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z Wykonawcą robót; f. pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; g. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją przedmiotowych inwestycji; h. kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem oraz pozostałymi dokumentami technicznymi, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; i. w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót związanych z zadaniem nr 1 oraz zadaniem nr 2 - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j. pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k. sprawdzenie jakości wykonywanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowania wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; l. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci); ł. udział w odbiorach częściowych i w odbiorach końcowych zadania nr 1 i zadania nr 2, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m. potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót; n. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji; o. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach