Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 2. CPV:71.52.00.00-9- usługi nadzoru budowlanego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie min.: 1) sprawować w imieniu Zamawiającego nadzór inwestorski nad wykonaniem poszczególnych elementów robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, zgodnie ze założonym przez wykonawcę robót budowlanych Harmonogramem prac budowlanych (sporządzonym w oparciu o wykres Gantta); 2) do uczestniczenia w czynnościach przekazywania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; 3) do bieżącej (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) kontroli ilościowej i jakościowej wykonywanych prac, kontroli robót budowlanych pod względem zgodności ich z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 4) do sprawdzania jakości wbudowanych materiałów, a szczególności do zapobiegania zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych lub wyrobów i materiałów budowlanych nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) do odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych; 6) do wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 7) do żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną; 8) do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii wykonania robót, materiałów i urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę 9) do sporządzania w formie elektronicznej i przedstawiania Zamawiającemu cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych elementów robót budowlanych; 10) do organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, o którym mowa w ust. 1, w tym także narad zwołanych na wniosek Zamawiającego; 11) do przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru nadzorowanych robót oraz udziału w odbiorze końcowym, przy czym Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do czynności odbioru końcowego w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości przez wykonawcę robót budowlanych. 4. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1, do chwili spisania protokołu końcowego oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (36 miesięcy od dnia odbioru bez uwag wszystkich robót budowlanych), w zakresie wyłącznie udziału w przeglądach gwarancyjnych (1 raz w okresie gwarancji) i usuwaniu ewentualnych usterek w zakresie z tym związanych. W pkt II.1.7) ogłoszenia wskazano termin zakończenia robót budowlanych podlegających nadzorowi, który określony został na dzień 15 września 2014 r. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl. - Baza zamówień publicznych - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim. 6. Zamawiający informuje, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane, o których mowa w ust. 1. 7. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach