Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89-91

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89-91
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89-91. W ramach świadczonej usługi, nadzór inwestorski sprawowany będzie nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89-91 na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Powyższa dokumentacja jest umieszczona na stronie internetowej www.powiat.zgierz.pl w zakładce Baza zamówień publicznych w postępowaniu prowadzonym pn: Wykonanie boisk sportowych w ramach zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym) na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu przy ul. Długiej 89-91 stanowi następujące załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 1: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 2: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych, Załącznik Nr 3: Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 4: Przedmiar robót, Załącznik Nr 13: Pozwolenie na budowę. 4. Nadzór inwestorski zgodnie z dokumentacją projektową obejmuje: a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 pole gry 26,0 x 56,0m, podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa, nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd. Typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien/m?, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST, wyposażenie, bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. b) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m I sposób - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST, nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego, nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. c) Technologia układania nawierzchni: I sposób: technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm, wyposażenie do piłki koszykowej, obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt., tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 szt., mechanizm regulacji wysokości - 2 szt., konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 szt., wyposażenie do piłki siatkowej, słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka - 2 szt., siatka do siatkówki - 1 szt. d) Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. e) Oświetlenie terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. f) Chodniki: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe - kostka brukowa gr. min. 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. g) Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego: Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. h) Budowę budynku sanitarno-szatniowego 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl. dokładana ścieżka podana w pkt 3 SIWZ. 6. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny będzie za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, decyzji pozwolenia na budowę i specyfikacjach technicznych. 7. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych ma przebiegać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623z późn. zm., i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, f) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; h) potwierdzanie ilości wykonanych robót; i) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji , k) organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego, l) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych, m) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym Harmonogramem prac budowlanych, w przypadku, gdy szczegółowy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego Harmonogramu prac budowlanych, n) uczestniczenie we wszystkich formalnościach związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, o) sporządzenie i przedstawianie Zamawiającemu w formie elektronicznej cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych etapów robót. 8. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 9. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu przez Wykonawcę inwestycji oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach