Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji pod nazwą -Przebudowa ul. Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul. 1-go maja do ul. Krótkiej.

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji pod nazwą -Przebudowa ul. Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul. 1-go maja do ul. Krótkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na budowie inwestycji pod nazwą: Przebudowa ul. Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. Krótkiej w zakresie: Zadanie 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, konstrukcja murów oporowych, schodów, wjazdów dla osób niepełnosprawnych, fontann, itp. Zadanie 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, chodniki, zjazdy, urządzenie odwadniające, roboty wykończeniowe, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp. Zadanie 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej - roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty montażowe, przykanaliki, wpusty deszczowe, podłączenie i instalacja w fontannach, itp. Zadanie 4. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej - przebudowa linii napowietrznych niskiego napięcia, roboty elektromontażowe, itp. 2. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jednej, wszystkich, bądź wybranych branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742621003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 2) posiadają aktualne uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danej branży tzn. konstrukcyjno-budowlanej lub-i drogowej lub-i sanitarnej lub-i elektrycznej i należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa albo dysponują osobami posiadającymi takie uprawnienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej); 2) Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do SIWZ); 3) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późń. zmian.) dla osób pełniących samodzielną funkcję w budownictwie (kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z kserokopiami zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert); 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną