Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2009r

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8372247
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
    ul. Jana Pawła II 173/175
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8372247
    REGON: 75015218900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej, których realizacja przewidywana jest w 2009r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej, związanymi z realizacją przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu planowanych do wykonania zadań inwestycyjnych, których realizacja jest przewidywana w 2009r. (określonych w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z szacowaną wartością robót przewidzianych do realizacji). Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217), 2) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Powiatowym Zarządem Dróg i Transportu w Łowiczu a wykonawcą robót, 3) dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad następującymi inwestycjami: 1) Droga nr 2700 E - odcinek Bednary - Janowice - przebudowa. 2) Droga nr 2707 E - odcinek w m. Wejsce - przebudowa. 3) Droga nr 2707 E - odcinek Wicie - Kocierzew - nakładka. 4) Droga nr 2709 E - odcinek Kiernozia - Złaków Borowy - nakładka. 5) Droga nr 5118 E - odcinek w m. Bielawy - nakładka. 6) Droga nr 2700 E - odcinek w m. Mysłaków - powierzchniowe utrwalenie. 7) Droga nr 2703 E - odcinek w m. Mysłaków - powierzchniowe utrwalenie. 8) Droga nr 2736 E - odcinek w m. Łazin - powierzchniowe utrwalenie. 9) Droga nr 2752 E - odcinek w m. Polesie - powierzchniowe utrwalenie. 10) Droga nr 2749 E - odcinek w m. Grudze - utwardzenie kostką brukową 2 zatok przystankowych. 11) Droga nr 2728 E - odcinek od m. Bełchów do drogi 2755 E - utwardzenie ciągów pieszych. 12) Droga nr 5114 E - odcinek w m. Domaniewice - utwardzenie ciągów pieszych. 13) Droga nr 2733 E w m. Kalenice - budowa zatoki autobusowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zasadami Kodeksu cywilnego, wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, tj. wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiada uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania robót drogowych, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w Ustawie- Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, tzn.: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, tj. wykonawca posiada uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiada uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania robót drogowych, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, c) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, d) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj. - że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego; - w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) oświadczenie że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. 3) oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego w terminie 21 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość faktur brutto nie przekroczy ceny brutto obliczonej jako iloczyn zaproponowanego w ofercie procentu i rzeczywistej wartości brutto wykonanych robót, nad którymi Wykonawca faktycznie pełnił nadzór. W przypadku, gdy wartość usług nadzoru inwestorskiego przekroczy szacowaną w ofercie, odrębnie dla każdego z zadań, wartość tych usług, uzupełniające czynności nadzoru zostaną powierzone Wykonawcy odrębną umową o usługi uzupełniające. 4) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, 5) oświadczenie, iż Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane związane z realizacją planowanych do wykonania przez Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu zadań inwestycyjnych, wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ, których realizacja rozpocznie się w 2009r., co najmniej 2 razy w tygodniu i nie mniej niż 9 pobytów w ciągu miesiąca (w okresie realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych). Ponadto, na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na terenie budowy w przeciągu 3 godzin i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. 6) oświadczenie iż Wykonawca posiada telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Uwaga: Wykonawcy składają oświadczenie zawierające: imię nazwisko, datę urodzenia miejsce zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego, oraz przez kogo został wydany,, Nr pesel, Nr NIP oraz adres właściwego Urzędu Skarbowego ( Zał. Nr 4) B. DOKUMENTY 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osoby ze strony Wykonawcy, która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1) tj. uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. 9) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby która będzie pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz podleganie obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 7 składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwaga: 1) Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach