Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7110919 , fax. 085 7110911
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
Plac Kościuszki 1 1
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 085 7110919, fax. 085 7110911
REGON: 00052335300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami drogowymi realizowanymi w ramach Usprawnienia układu komunikacyjnego Gminy Sokółka, przebudowa ul. Piłsudskiego, Witosa, Wróblewskiego w Sokółce oraz drogi gminnej Kamionka Stara - Bobrownik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego nad poniższymi robotami drogowymi realizowanymi przez Gminę Sokółka w roku 2009 przy dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Oper - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych o wartości minimum 1 000 000,00 zł każda; 2)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. a)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o wartości minimum 1 000 000,00 zł każda;, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1) drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w 2014 r.
Dodano: 2014-01-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy Modernizacji Kina Sokół w Sokółce
Dodano: 2013-06-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej
Dodano: 2013-03-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej przy budowie wodociągów wiejskich we wsiach: Sokolkany, Sierbowce, Żuki, Plebanowce oraz kanalizacji we wsi Nowa Kamionka
Dodano: 2013-03-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej
Dodano: 2013-03-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży budowlanej
Dodano: 2011-08-22 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej
Dodano: 2011-08-22 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez Gminę Sokółka w branży elektrycznej
Dodano: 2009-07-28