Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg na terenie Gminy Baruchowo

Gmina Baruchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, Baruchowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 284 56 82 , fax. 54 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baruchowo
    Baruchowo 54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 284 56 82, fax. 54 284 58 48
    REGON: 91086679000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg na terenie Gminy Baruchowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej postępowania jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na następujących zadaniach: a) Przebudowa drogi gminnej nr 191024C w miejscowości Boża Wola od km 0+000 do km 1+827; b) Przebudowa drogi gminnej nr 191022C w miejscowości Kurowo Kolonia od km 0+000 do km 1+310; c) Przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 0+700 do km 2+310. 1. Do ogólnych obowiązków Inspektora nadzoru branży drogowej należy: 1) Koordynacja i nadzór Inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności nad realizacją Zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), oraz przepisami polskiego prawa, w szczególności obowiązków i praw określonych w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane. 2) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Zadania; 3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego, tak aby zapewnić należyty przebieg realizacji zadania; 4) Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót oraz wymagań Zamawiającego tak, aby nie następowały opóźnienia w realizacji zadania; 5) Udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót budowlanych; 6) Zachowanie poufności informacji objętych tajemnicą handlową lub zawodową; 7) Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Zamawiającego, a dotyczących przedmiotowej inwestycji, 2. Zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.); 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest ponadto zobowiązany do: 1) Uczestnictwa w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych; 2) Kontroli zgodności i prawidłowości realizacji robót z dokumentacją projektową, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach o pozwoleniu na budowę, SIWZ, przedmiarem robót, ofertą wykonawcy robót budowlanych, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3) Sprawnego zarządzania inwestycją w sposób umożliwiający: a) kontrolę i rejestrację postępu robót, b) kontrolę finansowania, c) rejestrację zmian; 4) Uzgodnienia Harmonogramu rzeczowo - finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z którym będzie realizowany i rozliczany finansowo przedmiot Umowy; 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 6) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych, wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie; 7) Sporządzania i przechowywania dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru; 8) Badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych w razie potrzeb wykonywanych robót; 9) Udzielania Wykonawcy robót budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania; 10) Udziału w odbiorach częściowych i końcowym; 11) Egzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót; 12) Przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego; 13) Przygotowanie wraz z Wykonawcą robót budowlanych na dzień odbioru końcowego niezbędnej dokumentacji i wniosku do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót; 14) Rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania przed wykonaniem całości przedmiotu zamówienia; 15) Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP oraz utrzymywana porządku na terenie budowy; 16) Zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych wobec Zamawiającego; 17) Identyfikowania wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót budowlanych i stron trzecich oraz informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 18) Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 19) Rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania Zamawiającemu stanowiska w odniesieniu do nich; 20) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy miedzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, dotyczący realizacji inwestycji, udzielenie wsparcia Zamawiającemu, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Inspektora nadzoru co do przedmiotu sporu; 21) Udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji; 22) Obsługa w okresie gwarancji i rękojmi poprzez: a) Nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancji i rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia; b) Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego. 4. Zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 2) Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie ma prawa do następujących działań bez wiedzy i zgody Zamawiającego: 1) Do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; 2) Dokonywania zmian w projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 3) Wprowadzania zmian przewidzianych postanowieniami umowy, powodujących zwiększenie kwoty umowy z Wykonawca robót budowlanych; 4) Dopuszczenia do zwiększenia kwoty umowy z Wykonawcą robót budowlanych z innych powodów. 6. Przy robotach, wymagających ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru robót w tych specjalnościach oraz koordynowania ich czynności na budowie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót dostępnych na stronie Zamawiającego pod adresem: a) http://www.bip.baruchowo.pl/?a=7118 b) http://www.bip.baruchowo.pl/?a=7119 c) http://www.bip.baruchowo.pl/?a=7122 8. Wartość netto poszczególnych robót kształtuje się następująco: a) 1.161.123,23 zł dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 191024C w miejscowości Boża Wola od km 0+000 do km 1+827; b) 691.285,93 zł dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 191022C w miejscowości Kurowo Kolonia od km 0+000 do km 1+310; c) 272.062,00 zł dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 191036C w miejscowości Stawek, gm. Baruchowo w km 0+700 do km 2+310.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór umowy na dostawy oleju napędowego Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach