Przetargi.pl
Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad robotą budowlaną realizowaną w ramach projektu pn: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2761058 , fax. 017 2761058
  • Data zamieszczenia: 2010-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Dąbrowskiego 10 10
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2761058, fax. 017 2761058
    REGON: 37048251200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad robotą budowlaną realizowaną w ramach projektu pn: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną stanowiącą realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja segmentów A i C Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie wraz ze zmianą źródła ciepła oraz wykonaniem instalacji solarnych. Robota budowlana została szczegółowo opisana w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), czynności wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikających z oferty Inspektora nadzoru, w tym w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i wydanym pozwoleniem na roboty budowlane, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w tym uczestniczyć w czynnościach kontrolnych; certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobat technicznych a także innych dokumentów związanych ze sprawdzanymi materiałami lub urządzeniami, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad w tym sprawdzanie i potwierdzanie Protokołu zaawansowania robót nie później niż 3 dni robocze od dostarczenia protokołu, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy. 3. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: 1) udział w postępowaniu przetargowym prowadzonym zgodnie z ustawą PZP w trybie przetargu nieograniczonego na robotę budowlaną będącą przedmiotem nadzoru, zwłaszcza pomoc w: udzielaniu odpowiedzi na zadawane przez Wykonawców pytania, badaniu ofert oraz ich wyjaśnianiu, 2) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 3) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać straty materialne, zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 5) prowadzić nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 6) kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, 7) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu, 8) rozstrzygać wątpliwości natury technicznej powstałe w toku prowadzonych robót, a w razie wątpliwości zasięganie opinii autora projektu, 9) kontrolować i weryfikować stan realizacji budżetu inwestycji w oparciu o kosztorys ofertowy Wykonawcy, 10) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane, 11) uczestniczyć przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 12) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy robot budowlanych, 13) uczestniczyć w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 14) sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, 15) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 16) z zastrzeżeniem postanowień § 6 umowy; sporządzanie protokołu konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w myśl art. 67 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 17) uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym, 18) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z uzyskiwaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych przepisami (PIP, Straż Pożarna, Sanepid, WIOŚ itp.) w celu otrzymania pozwoleń na użytkowanie zrealizowanego obiektu lub jego części, odbiorem końcowym. 19) zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach