Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją centrum miejscowości Błędów

Gmina Błędów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, Sadurkowska 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486680656
  • Data zamieszczenia: 2023-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błędów
    Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 486680656
    REGON: 670223528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją centrum miejscowości Błędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski obejmuje nadzór na następującym zakresem robót :1. rewitalizacja działki o nr ewidencyjnym 394 położona w miejscowości Błędów w zakres której wchodzi: a) budowa/przebudowa/remont elementów małej architektury i wyposażenia skweru b) wykonanie alejek wewnątrz i wokół parkuc) urządzenie terenów zieleni skweru d) przebudowa Miejsca Pamięci Narodowej poprzez dostawienie 2-ch tablic pamiątkowych;e) remont ogrodzenia placu zabaw,f) remont słupów ogłoszeniowych,g) ustawienie ławek, koszy, stojaków rowerowych, urządzeń edukacyjnych, stolików do gier, masztu flagowego, donic i wież kwiatowych;h) urządzenie terenu zieleni po likwidacji kiosków handlowychi) przeniesienie toalety wolnostojącej j) rozbiórka wiaty przystankowejk) budowa wiaty przystankowejl) przebudowa przyłączy wodno-kanalizacyjnychł) budowa toalety m) przebudowa oświetlenia oraz zasilania obiektów w energię elektrycznąn) wykonanie monitoringu2.rewitalizacja ulicy Nowy Rynek - działki o nr ewidencyjnym 519 położona w miejscowości Błędów w zakres której wchodzi:a) przebudowa nawierzchni asfaltowej wraz z organizacją ruchub) przebudowa chodnikówc) założenie terenów zielonychd) wykonanie oświetlenia e) wykonanie monitoringuf) przebudowa linii elektroenergetycznej napowietrznej na linie kablową3.rewitalizacja ulicy Parkowej – działki o nr ewidencyjnym 521, 16,12 położone w miejscowości Błędów w zakres której wchodzi:a) przebudowa chodnikab)przebudowa nawierzchni asfaltowej 4.rewitalizacja ulicy Dolnej – działki o nr ewidencyjnym 624 położone w miejscowości Błędów w zakres której wchodzi przebudowa nawierzchni asfaltowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILEWYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach :a) architektury krajobrazub) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnychb) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) konstrukcyjno-budowlanej do kierowania / nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnychd) konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania budową i robotami w zakresie dróg i nawierzchniZamawiający wymaga aby:Koordynator zespołu inspektorów1. posiadał uprawnienia do nadzorowania pracami w specjalności architektury krajobrazu z zakresu ogrodnictwa, kształtowania i ochrony środowiska przyrodniczego lub florystyki wydanymi do kierowania robotami np. przez Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Ogrodnictwa należące do NOT lub kartę Zawodową Inżyniera (Engineering Card) potwierdzającą kwalifikacje i umiejętności w zakresie przyznanym przez FEANI, lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.2.posiadał co najmniej 3 lata uprawnienia do kierowania pracami w specjalności architektury krajobrazu3. posiadał doświadczenie (ostatnie 3 lata) w pełnieniu samodzielnej funkcji na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót na minimum jednym zadaniu polegającym na nadzorowaniu realizacji robót polegających na zagospodarowania terenu publicznego lub parku, lub publicznego skweru lub publicznego zieleńca na powierzchni minimum 0,5 ha poświadczonej pozytywnymi opiniami Zleceniodawcy;Uwaga!4.Doświadczenie wykonawcy (koordynatora zespołu) stanowi kryterium oceny ofert - punktowana będzie każda dodatkowo wykonana usługa w tym zakresie ( w związku z czym załącznik nr 4 wykaz osób należy załączyć wraz z ofertą w dniu składania ofert)5. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem: spełnia/nie spełnia..WAŻNE: aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy.6. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: w przypadku, o którym mowa dot. doświadczenia zawodowego niniejszego rozdziału, jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]),8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w niniejszym w punkcie 4 niniejszego rozdziału w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż: „stosowna sytuacja”, o której mowa w niniejszym rozdziale w pkt 4 wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.10. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy dołączyć do oferty. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach