Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10448 Olsztyn, ul. Głowackiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 248 800 , fax. 895 248 802
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
ul. Głowackiego 6
10448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 248 800, fax. 895 248 802
REGON: 1034470800704 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontem 7 budynków/lokali mieszkalnych położonych na terenie gminy Bartoszyce i Górowo Iławeckie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, nad remontem budynków i lokali mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, położonych na terenie gminy Kętrzyn i gminy Górowo Iławeckie, w następujących miejscowościach: 1) Borki 4/6, Borki 6/1, Borki 6/2, Borki 6/6, Borki 8/4, Pilwa 1/3 – gm. Bartoszyce, 2) Stega Mała 13 – gm. Górowo Iławeckie. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, którego zakres rzeczowy zawierają m.in.: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) przedmiary robót, 3) szkice lokali, 4) dokumentacja fotograficzna. 3. Dokumentacja ta stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.anr.gov.pl 4. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290), w tym w szczególności do czynności wymienionych w § 3 projektu umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631300-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną