Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2020-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Stworzenie zintegrowanego transportu miejskiego w Wadowicach poprzez budowę węzła przesiadkowego, parkingów Park&Ride oraz ciągu pieszo-rowerowego – ZAKRES 1: Budowa parkingu nr 1 w rejonie ul. Nadbrzeżna/ul. Sienkiewicza” – w specjalności drogowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Projekt techniczny modernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania m.in.: Kompletny projekt budowlany i wykonawczy przebudowy/rozbudowy budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe z instalacjami (c.o., wod-kan., gazową, elektryczną, telekomunikacyjną, komputerową, wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją) z dostosowaniem budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów p.poż. (projekt będzie obejmował m.in. wykonanie robót wskazanych w ekspertyzie p.poż.), sporządzony według zasad koncepcji projektowania uniwersalnego; Inwentaryzację architektoniczną całego budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz instalacji (w zakresie niezbędnym do wykonania projektu); Ekspertyzę p.poż. w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonaną przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; Dwie propozycje rozwiązań programu funkcjonalnego rozmieszczenia pomieszczeń wydziałów w całym budynku Urzędu pod względem intensywności obsługi klientów, z uwzględnieniem zaprojektowanej przestrzeni biurowej na poddaszu budynku; Kompletny projekt instalacji wentylacji mechanicznej, z rekuperacją i klimatyzacją, obejmujący swym zakresem cały budynek Urzędu Miejskiego (z podziałem na poszczególne etapy realizacji inwestycji ustalone z Inwestorem podczas projektowania); Inwentaryzację instalacji teletechnicznych, komputerowych i niskoprądowych w całym budynku Urzędu Miejskiego wraz z kompletnym projektem wymiany ww. sieci na nowe; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR); Kosztorysy inwestorskie szczegółowe (z rozbiciem na RMS, oddzielnie dla każdej branży) na podstawie kompletnego projektu wykonawczego w oparciu o KNR, przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen. Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry) z podziałem na etapy robót ustalonym z Inwestorem przed wykonaniem kosztorysów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymagane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia – gmina Igołomia-Wawrzeńczyce”
Dodano: 2024-04-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla dobudowy oświetlenia na ul. Działowskiego w ramach realizacji zadania pn. Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII.
Dodano: 2024-04-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy ul. Rybitwy na odcinku od ul. Szparagowej do ul. Rybitwy 88a na długości ok. 450 metrów
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja ul. Niewodniczańskiego – aktualizacja dokumentacji
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa ul. Radzieckiej w km od ok. 2+450 do ok. 2+935 oraz przebudowa ul. Tłoki w km od 0+000 do ok. 0+150- opracowanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2024-03-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn. „Budowa oświetlenia na osiedlu przy ul. Żywieckiej
Dodano: 2024-03-14 - BZP.271.16.2024 Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn.: ,,Budowa skateparku przy ul. Kilińskiego w Nowym Sączu”
Dodano: 2024-02-20 - Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i modernizacja istniejącej pompowni ścieków „Lecznica” w Jabłonce.
Dodano: 2024-02-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "ul. Benedyktowicza - budowa oświetlenia na odcinku od skrzyżowania z ul. Księcia Józefa do wysokości działki nr 201 obr. K-16"
Dodano: 2023-12-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania pn.: „Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie”
Dodano: 2023-12-21