Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Stworzenie zintegrowanego transportu miejskiego w Wadowicach poprzez budowę węzła przesiadkowego, parkingów Park&Ride oraz ciągu pieszo-rowerowego – ZAKRES 1: Budowa parkingu nr 1 w rejonie ul. Nadbrzeżna/ul. Sienkiewicza” – w specjalności drogowej

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 00052642300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Stworzenie zintegrowanego transportu miejskiego w Wadowicach poprzez budowę węzła przesiadkowego, parkingów Park&Ride oraz ciągu pieszo-rowerowego – ZAKRES 1: Budowa parkingu nr 1 w rejonie ul. Nadbrzeżna/ul. Sienkiewicza” – w specjalności drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Projekt techniczny modernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania m.in.: Kompletny projekt budowlany i wykonawczy przebudowy/rozbudowy budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe z instalacjami (c.o., wod-kan., gazową, elektryczną, telekomunikacyjną, komputerową, wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją) z dostosowaniem budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów p.poż. (projekt będzie obejmował m.in. wykonanie robót wskazanych w ekspertyzie p.poż.), sporządzony według zasad koncepcji projektowania uniwersalnego; Inwentaryzację architektoniczną całego budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach oraz instalacji (w zakresie niezbędnym do wykonania projektu); Ekspertyzę p.poż. w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonaną przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia; Dwie propozycje rozwiązań programu funkcjonalnego rozmieszczenia pomieszczeń wydziałów w całym budynku Urzędu pod względem intensywności obsługi klientów, z uwzględnieniem zaprojektowanej przestrzeni biurowej na poddaszu budynku; Kompletny projekt instalacji wentylacji mechanicznej, z rekuperacją i klimatyzacją, obejmujący swym zakresem cały budynek Urzędu Miejskiego (z podziałem na poszczególne etapy realizacji inwestycji ustalone z Inwestorem podczas projektowania); Inwentaryzację instalacji teletechnicznych, komputerowych i niskoprądowych w całym budynku Urzędu Miejskiego wraz z kompletnym projektem wymiany ww. sieci na nowe; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR); Kosztorysy inwestorskie szczegółowe (z rozbiciem na RMS, oddzielnie dla każdej branży) na podstawie kompletnego projektu wykonawczego w oparciu o KNR, przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen. Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry) z podziałem na etapy robót ustalonym z Inwestorem przed wykonaniem kosztorysów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach