Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka, w tym również ewentualnych robót dodatkowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych ww. zadaniem inwestycyjnym określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu. Roboty budowlane związane z realizacją ww. inwestycji wykonywane będą na podstawie umowy, zawartej pomiędzy Gminą Sucha Beskidzka a Wykonawcą Robót, zwanej dalej Kontraktem. Przewidywany termin zakończenia robót objętych Kontraktem: 16.09.2013 r. Zamawiający powierzy Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego zarządzanie, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w Kontrakcie terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót oraz w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Kompletna dokumentacja projektowa dotycząca zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka: zamówienia publiczne - zakończone postępowania). Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy, poprzez czas realizacji robót budowlanych, do dnia końcowego rozliczenia inwestycji. Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: 15.10.2013 r. Wskazany termin może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji inwestycji lub wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl oraz Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach