Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa ciągów dróg powiatowych nr 2644W, 4401W i 2645W wraz z rozbiórką i budową mostów w m. Wąsewo i Wąsewo-Kolonia”

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa ciągów dróg powiatowych nr 2644W, 4401W i 2645W wraz z rozbiórką i budową mostów w m. Wąsewo i Wąsewo-Kolonia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa ciągów dróg powiatowych nr 2644W, 4401W i 2645W wraz z rozbiórką i budową mostów w m. Wąsewo i Wąsewo-Kolonia”. 2. Inwestycja została podzielona na dwie części, w ramach których przeprowadzone będzie postępowanie przetargowe podzielone na dwie części: 1) część 1 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2645W” zakres inwestycji – przebudowa drogi o długości 3,98 km, szerokości jezdni 6,0 m, klasy Z; 2) część 2 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2644W i 4401W wraz z rozbiórką i budową mostów w m. Wąsewo i Wąsewo-Kolonia” zakres inwestycji: a) przebudowa drogi o długości 2,14 km, szerokości jezdni 6,0 m, klasy Z; b) rozbiórka i budowa obiektu mostowego w Wąsewie o długości 10,0 m, szerokość obiektu 12,88 m; c) rozbiórka i budowa obiektu mostowego w Wąsewo-Kolonia o długości 10,00 m, szerokości 10,18 m. Pełen zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa realizacji zadania znajdująca się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68 - pokój 24 oraz pod linkiem http://www.powiatostrowmaz.pl/479-Prezentacjanewsa-91817.htm. 3. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i zgłoszeniem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; 5) stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Ponadto Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany stawić się na budowie na każde dodatkowe i uzasadnione wezwanie Zamawiającego. Przybycie na budowę powinno nastąpić najpóźniej w ciągu czterech godzin od powiadomienia, w godzinach pracy Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. Dopuszczalne jest telefoniczne komunikowanie się Zamawiającego z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem wykonania obiektu lub robót budowlanych. 5. Ponadto Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do: 1) przybycia na plac budowy na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem; 2) udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót; 3) sporządzania lub kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; 4) rozstrzygania wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zasięgnięcia opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; 5) udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy oraz sporządzania notatek, protokołów ze spotkań; 6) przygotowania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie; 7) przygotowania dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy itp.). 6. Zadania w trakcie okresu rękojmi i zgłaszania wad: 1) po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, odbiorze po upływie okresu rękojmi za wady na przedmiot umowy, akceptacji i rozwiązywaniu sporów; 2) nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie rękojmi; 3) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane; 4) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. 7. Koordynator Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie koordynował czynności na budowie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego różnych branż. 8. Inwestycja realizowana jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach