Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem instalacji odnawialnych źródeł energii w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń i dla Powiatu Pułtuskiego” w ramach Projektu: . „Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości środowiska naturalnego w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń oraz Powiecie Pułtuskim”

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 918 721 , fax. 236 918 555
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1
    06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 236 918 721, fax. 236 918 555
    REGON: 13037836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pokrzywnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem instalacji odnawialnych źródeł energii w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń i dla Powiatu Pułtuskiego” w ramach Projektu: . „Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości środowiska naturalnego w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń oraz Powiecie Pułtuskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn.: nad realizacją zadania pn.: „Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem instalacji odnawialnych źródeł energii w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń i dla Powiatu Pułtuskiego” w ramach Projektu: . „Odnawialne źródła energii szansą poprawy jakości środowiska naturalnego w Gminach Pokrzywnica, Obryte, Ojrzeń oraz Powiecie Pułtuskim”. 2. Projekt obejmuje dostawę i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 430 instalacji kolektorów słonecznych, 8 instalacji powietrznych pomp ciepła, 1 instalacji kotła na biomasę i 259 mikroinstalacji fotowoltaicznych. 3. Szczegółowe informacje, dotyczące zakresu rzeczowego Projektu, znajdują się w PFU, stanowiących Część III SIWZ. 4. Zadania wykonawcy będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz czynności i obowiązków określonych w istotnych postanowieniach umowy IPU, stanowiących Część II SIWZ, w tym w szczególności: rozliczenie Projektu z Instytucją współfinansującą zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie oraz umową o dofinansowanie oraz opracowanie raportu ex-post, potwierdzającego osiągnięcie efektu energetycznego oraz wskaźników produktu i rezultatu, przewidzianych we wniosku o dofinansowanie. 5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 6. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Część II SIWZ. 8. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Kod podstawowy: 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne Dodatkowe kody: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, grupa kapitałowa, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, Oświadczenia składane w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach