Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1395R (578) Malawa - Kraczkowa w km od 0+000 do 2+238 wraz z budową chodnika. Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1380R

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Miłocin 360
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8636134 , fax. 017 8636113
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    Miłocin 360 360
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8636134, fax. 017 8636113
    REGON: 00125755700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1395R (578) Malawa - Kraczkowa w km od 0+000 do 2+238 wraz z budową chodnika. Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1380R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1395R (578) Malawa - Kraczkowa w km od 0+000 do 2+238 wraz z budową chodnika. Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1380R
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a w szczególności posiadają doświadczenie zawodowe: Nadzór w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nad co najmniej 5-cioma robotami budowlanymi o łącznej wartości brutto min. 5 000 000 PLN, polegającymi na budowie lub przebudowie dróg publicznych (gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych). Uwzględnione będą usługi potwierdzone dokumentami, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca wskaże na druku oferty imię i nazwisko oraz numer uprawnień budowlanych w specjalności drogowej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru. Zamawiający dokona oceny czy wykonawcy spełniają postawione im warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 9 Instrukcji dla Wykonawców stanowiacej Rozdział 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty z załącznikami:załącznik nr 1: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (na załączonym druku); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)kopii uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej c)kopii zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 3-ch lat usług polegających na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi, polegającymi na budowie lub przebudowie dróg publicznych (gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych) z podaniem nazwy Zamawiającego, nazwy nadzorowanego zadania, wartości zamówienia (nadzoru), terminu realizacji usług - na załączniku Nr 2 do Oferty b) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach