Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej, sanitarnej i telekomunikacyjnej w ramach zadania pn. Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) Zamówienie obejmuje okres realizacji inwestycji oraz okres gwarancji i rękojmii na roboty budowlane. W okresie realizacji inwestycji do Wykonawcy niniejszego zamówienia, jako Inspektora nadzoru inwestorskiego, będzie w szczególności należało: a) reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) codziennie na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przedmiarami, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót, wynikających z obowiązującego harmonogramu oraz terminowość ich wykonania, f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości). W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek bieżącego zapoznania się z dokonanymi wpisami w dzienniku budowy i ustosunkowania się do nich, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz stwierdzonych i usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń robót, h) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii wraz z akceptacją autora projektu budowlanego, i) udział w naradach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, a także w komisjach dokonujących odbiorów robót, j) branie udziału w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy i instytucje a w szczególności w kontroli przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, k) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi, europejskimi zezwoleniami technicznymi) dotyczących materiałów budowlanych. Dokonywanie oceny materiałów i wyrobów na placu budowy przed ich wbudowaniem w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek żądania od Wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału/wyrobu z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie, l) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót, dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, m) ścisła współpraca z projektantem w zakresie wyjaśnień i rozwiązywania problemów i wątpliwości związanych z projektem technicznym i zawartych w nim rozwiązań, n) udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, o) kontrola zgodności prowadzonych robót budowlanych z obowiązującymi dla przedsięwzięcia decyzjami administracyjnymi oraz innymi uzgodnieniami, p) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP, q) stwierdzenie i poświadczenie terminu zakończenia robót, r) przygotowanie zbiorczego zestawienia czynności personelu Wykonawcy wraz z raportem miesięcznym i zbiorczego zestawienia czynności personelu Wykonawcy z całości zrealizowanego nadzoru wraz z raportem końcowym (sporządzonym zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia), s) sporządzenia fotorelacji z postępu prac na placach budowy i przedstawienie jej Zamawiającemu raz w tygodniu (np. w poniedziałek). Wykonywane zdjęcia będą mogły zostać wykorzystane przez Zamawiającego do innych czynności, np. sprawozdawczości do jednostki dofinansowującej lub w celach promocyjnych. t) inne zadania wynikające z przepisów prawa. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane Wykonawca niniejszego zamówienia, jest zobowiązany w szczególności do: a) dokonywania systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, co 12 m-cy w okresie gwarancyjnym, b) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, c) oceny wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, d) potwierdzenie odbioru robót po okresie gwarancyjny, e) realizacji innych zadań wynikających z przepisów prawa. Zakres przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski będzie sprawowany nad robotami budowlanymi w ulicy Szkolnej: 1) odcinek 263,01 m - od km 0+748,62 (obszar skrzyżowania typu rondo z tzw. obwodnicą zachodnią – ul. Św. Jana Pawła II w trakcie budowy) do km 1+011,63 (przejazd kolejowo-drogowy), 2) odcinek 265,96 m - od km 1+039,42 (przejazd kolejowo-drogowy) do km 1+305,38 (obszar skrzyżowania z ul. Wiosenną). Roboty będą obejmowały: 1) przebudowę istniejącego lewostronnego chodnika na odcinku od początku opracowania do rejonu działki nr 255 na ciąg pieszo-rowerowy, 2) utwardzenie wlotu ul. Storczykowej w km 0+818,08, 3) uszczelnienie istniejącego kanału deszczowego zlokalizowanego pomiędzy ulicą Świętego Jana Pawła II i przejazdem kolejowo-drogowym, 4) budowę lewostronnego ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od okolic działki nr 255 do końca opracowania, 5) przebudowę ulicy na odc. od km 0+972,04 do km 1+305,38 (z wyłączeniem przejazdu kolejowo-drogowego) poprzez zawężenie szerokości jezdni do 6,0 m, 6) budowę kanalizacji deszczowej (od przejazdu kolejowo-drogowego do wysokości działki 2607/3), 7) przebudowę prawostronnego chodnika od km 1+039,42 od km 1+305,38, 8) budowę i przebudowę zjazdów do posesji (należy przewidzieć konieczność wykonania dodatkowych pięciu zjazdów, które na dzień opracowania projektu nie były wymagane), 9) usunięcie kolizji, 10) wdrożenie stałej organizacji ruchu. Roboty nie będą obejmowały przejazdu kolejowo-drogowego zlokalizowanego na działce nr 1/30 tj. odcinka drogi od km 1+011,63 do km 1+039,42. Zarówno przejazd kolejowo-drogowy jak i przepust drogowy, o których mowa w dokumentacji technicznej zostały już wykonane. Przejazd kolejowo-drogowy rozgranicza ww. odcinki robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany nawiązać się do robót wykonanych na działce 1/30 stanowiącej teren zamknięty. Parametry - klasa ulicy L, - kategoria obciążenia ruchem KR2, - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość pasa ruchu 3,00 m, - szerokość chodnika zmienna od 2,50 do 3,05 m, - szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,50 m, Szczegóły zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa, w której posiadaniu jest Zamawiający. Zamawiający oświadcza, że w dniu 10.12.2020 r. dla zadania pn. Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku zawarł umowę z Wykonawcą na kwotę: 2 324 824,11 zł brutto. Planowany termin realizacji inwestycji do 31.05.2021 r. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia dla zadania Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku wynosi 38 268,95 zł netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do siwz. Dokumentacja projektowa do zadania, które podlegać będzie nadzorowi inwestorskiemu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach