Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Smogorzowie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Smogorzowie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi nadzoru budowlanego - 71520000-9. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Smogorzowie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. SIWZ z dokumentacją budowlaną dotyczącą wykonania robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Namysłowie-zamówienia publiczne. Nadzór inwestorski ma być pełniony zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu na realizację inwestycji p.n. Budowa kanalizacji sanitarnej w Smogorzowie, przy spełnieniu wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do tych ustaw, z zachowaniem warunków technicznych, wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektami budowlano-wykonawczymi, pozwoleniem na budowę, zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przepisami obowiązującego prawa i obowiązującymi normami budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) minimum trzykrotna w tygodniu kontrola realizacji budowy z informowaniem Zamawiającego o postępie robót, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazaniu ich do użytkowania, 6) kontrolowanie bieżących rozliczeń wykonywanych robót, potwierdzanie zgodności z projektem faktycznie wykonanych robót, wykazywanie i uzasadnianie różnic, potwierdzanie kosztorysu powykonawczego odbieranego odcinka robót sporządzonego przez wykonawcę robót, 7) udział w komisjach odbiorowych, rozruchowych sieci, urządzeń, instalacji itp. i stwierdzanie prawidłowości wykonania, 8) comiesięczne sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowej realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonawcy robót budowlanych i sporządzanie protokołów odbiorów częściowych, 9) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych inwestycji i protokołów odbioru częściowego wraz z operatami geodezyjnymi odbieranych odcinków, wykazami długości sieci i rzędnych studzienek projektowanych i wykonanych, zatwierdzonego kosztorysu powykonawczego odebranych odcinków, tj. dokumentów, które będą podstawą uruchomienia przez Zamawiającego płatności dla wykonawcy robót, 10) kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych usterek i braków stwierdzonych w czasie odbioru robót, 11) kontrolowanie realizacji harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzenie rozliczeń i kompletowanie dokumentów do rozliczeń finansowania inwestycji, 12) w przypadku zastosowania materiałów innych niż zaprojektowanych przez projektanta objętych w dokumentacji projektowej określeniem lub równoważnych lub innym, przedstawianie Zamawiającemu i Projektantowi dokumentów w formie atestów i innych określonych prawem polskim, świadczących o posiadaniu przez równoważny materiał takich samych parametrów technicznych, co materiał projektowany, który nie pogorszy jakości inwestycji i po uzgodnieniu, wpisem w dziennik budowy dopuszcza materiał równoważny do wbudowania. Wykonawca robót ma obowiązek wystąpić o zastosowanie materiałów równoważnych na trzy tygodnie przed terminem ich wbudowania, przedstawiając komplet dokumentów, 13) pisemne ustosunkowywanie się w dzienniku budowy do zaleceń i poleceń projektanta, 14) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy prawidłowego wykonania inwestycji i zakończenia etapów robót i całej inwestycji, 15) sporządzenie dokumentu OT - przyjęcie środka trwałego. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować działań, których następstwem będzie zwiększenie kosztów inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach