Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa Farmy Fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 495/4 i 496/7 w m. Bordziłówka, gm. Rossosz, działanie 6.2 RPO WL, realizowane w ramach projektu: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 1,4 MW w Dolinie Zielawy na podstawie umowy o dofinansowanie nr 02/12-UDA-RPLU.06.02.00-06-086/12-00-0666

Energia Dolina Zielawy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 796 344 171 , fax. 83 378 20 39
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Energia Dolina Zielawy Sp. z o.o.
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 796 344 171, fax. 83 378 20 39
    REGON: 06141516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolinazielawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa Farmy Fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 495/4 i 496/7 w m. Bordziłówka, gm. Rossosz, działanie 6.2 RPO WL, realizowane w ramach projektu: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 1,4 MW w Dolinie Zielawy na podstawie umowy o dofinansowanie nr 02/12-UDA-RPLU.06.02.00-06-086/12-00-0666
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa Farmy Fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 495/4 i 496/7 w m. Bordziłówka, gm. Rossosz, działanie 6.2 RPO WL, realizowane w ramach projektu: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 1,4 MW w Dolinie Zielawy, na podstawie umowy o dofinansowanie nr 02/12-UDA-RPLU.06.02.00-06-086/12-00-0666. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: a) budowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. 2) Inwestycja podlegająca nadzorowi polegać będzie na budowie farmy fotowoltaicznej obejmującej dostawę i montaż elektrowni fotowoltaicznej wraz z jej przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, uruchomieniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zezwoleń niezbędnych Zamawiającemu do jej użytkowania i eksploatacji. 3) Szczegółowa dokumentacja techniczna realizowanego zadania inwestycyjnego zamieszczona jest na stronie Zamawiającego pod adresem internetowym www.dolinazielawy.pl w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zamówienia pn.: Budowa Farmy Fotowoltaicznej na działkach ewidencyjnych nr 495/4 i 496/7 w m. Bordziłówka, gm. Rossosz, działanie 6.2 RPO WL, realizowane w ramach projektu: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 1,4 MW w Dolinie Zielawy, na podstawie umowy o dofinansowanie nr 02/12-UDA-RPLU.06.02.00-06-086/12-00-0666 w załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla Inspektora Nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414 z późn. zm.). 4) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do pobytów na budowach w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie Zamawiającego, z tym, że w okresie przewidywanego trwania robót budowlanych, tj. czerwiec 2014 - październik 2014 minimalna ilość pobytów osoby z uprawnieniami elektrycznymi oraz osoby z uprawnieniami budowlanymi na terenie budowy wynosi 3 w jednym tygodniu, . Rejestracja pobytów będzie prowadzona w siedzibie Urzędu Gminy Rossosz, ul. Lubelska 8 w Rossoszu, w godzinach pracy Urzędu. 5) W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) Na etapie prowadzenia robót: prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót, zgodnie z harmonogramem tych robót, uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym i Prawem energetycznym, pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; Inspektor Nadzoru koordynuje i odpowiada za osoby nadzorujące roboty w branżach, w których sam nie posiada uprawnień, stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora, pomoc przy rozliczeniach związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Inwestorem, projektantami i wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych oraz robót elektrycznych, podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora, Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, ppoż., higienicznymi, zdrowotnymi i ochrony środowiska, sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz elektrycznych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych konstrukcji budowlanych oraz instalacji elektrycznych, rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców, bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, dokonanie przy udziale Inwestora, Wykonawcy oraz osób nadzorujących odbiorów częściowych i końcowego robót. b) Po zakończeniu robót: Rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego wraz ze sprawdzeniem kosztorysu powykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie i w sposób, jak określono poniżej. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275, z późn. zm.). 3. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją 3) kwotę gwarancji 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, gdy a) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. d) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Postanowienia pkt 3 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2 ppkt 2 oraz w pkt 2 ppkt 5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej oddział w Rossoszu nr rachunku 79 8025 0007 0422 1092 2000 0020 z dopiskiem: Wadium przetarg na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,4MW w Dolinie Zielawy Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 5. Wadium w innych dopuszczonych formach (np. w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej): oryginały dokumentów należy wnieść (zdeponować) w kasie Urzędu Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice w godz. 8:00-15:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu bezpośrednio do kasy Urzędu Gminy Wisznice - zaleca się dołączyć oryginał dokumentu w oddzielnej kopercie, opisanej w sposób jednoznacznie wskazujący na jej zawartość umożliwiającej złożenie go w depozycie kasowym oraz późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię. 6. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Części VIII pkt. 3.5) nin. specyfikacji. 7. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolinazielawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach