Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań pn. „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki” oraz „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań pn. „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki” oraz „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Część 1 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki”. Zadanie obejmuje przebudowę odcinków dróg gminnych, polegającą na odbudowie nawierzchni zniszczonej w wyniku działania żywiołu, przy użyciu materiałów innych niż użytych pierwotnie. Zakres zamówienia realizowany zostanie w ramach pasa drogowego na długości 950 mb (droga G090328C od km 1+400 do km 2+070 oraz droga G090329C od km 0+000 do km 0+280, łączące Janowo i Wieszki). „Inwestycja będzie dofinansowana z budżetu Państwa ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych”. Zakres zadania: nawierzchnia jezdni 4818 m2 , nawierzchnia wjazdów – 410 m2, nawierzchnia pobocza 1350 m2. Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty przygotowawcze , zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie zieleni, wykonanie stałej organizacji ruchu. Przyjęte parametry techniczne: - Klasa drogi – D - Szerokość jezdni - 5,00 m + obustronne pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m. (odc. 0,50 m) Konstrukcja nawierzchni Jezdnia oraz wjazdy – bitumiczna – zgodnie z projektem; pobocze utwardzone – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie – zgodnie z projektem. Przewidywana wartość zadania „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki” wynosi ogółem 1 055 747,75 zł brutto . Dokumentacja inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 1+400 do km 2+070 i odcinka drogi gminnej G090329C od km 0+000 do km 0+280 łączącej Janowo i Wieszki w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Wieszki” 2.2. Część 2 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz”. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej, polegającą na odbudowie nawierzchni zniszczonej w wyniku działania żywiołu, przy użyciu materiałów innych niż użytych pierwotnie. Inwestycja będzie dofinansowana z budżetu Państwa ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Odcinek drogi od km 0 + 200 do km 0 + 425,90 wykonany będzie według dokumentacji projektowej opracowanej przez mgr inż. Piotra Milika – Projekt wykonawczy Budowy drogi na działkach nr 2/16, 2/42, 2/43, 2/44 w obrębie Bielawy oraz na działkach nr 40 i 18 w obrębie Lubaszcz, gmina Nakło nad Notecią. Stan istniejący Istniejąca nawierzchnia wykonana jest z płyt betonowych. Założenia projektowe; - kategoria obciążenia ruchem KR1 - klasa drogi „L” - szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej 6 m na ciągu podstawowym - pobocza gruntowe Odcinek drogi od km 0 + 425,90 do km 1 + 845 wykonany będzie według dokumentacji projektowej opracowanej przez mgr inż. Lotara Ziomek. Stan istniejący Istniejąca nawierzchnia szerokości od 3,5 m do 5 m, wykonana jest z płyt betonowych, kruszywa łamanego oraz destruktu betonowego grubości średniej 15 cm, zdeformowana w przekroju podłużnym i poprzecznym – koleiny w drodze gł. od 30 do 40 cm. W okresie suszy nawierzchnia intensywnie pyli, a podczas opadów deszczu, następuje rozmywanie nawierzchni przez potoki wody opadowej. Droga po opadach wymaga napraw bieżących, polegających na wyrównaniu zdeformowanej nawierzchni. Istniejące zjazdy do działek posiadają nawierzchnię gruntową oraz z gruzu betonowego. Założenia projektowe; - kategoria obciążenia ruchem KR1 - klasa drogi „D” - szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej od 5,0 do 7,2 m na ciągu podstawowym - prędkość projektowana 30 km/h - pobocza gruntowe szerokości 0,75-1,0 m Projektowana przebudowa drogi prowadzona będzie po istniejącym śladzie w granicach działek drogowych, wysokościowo nawiązuje do istniejącej nawierzchni i zjazdów. Przewidywana wartość zadania „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz” wynosi ogółem 2 094 704,99 zł brutto . Dokumentacja inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania „Przebudowa drogi gminnej nr G090349C, od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej nr G090324C na odcinku od km 0+200 do km 1+845 w Gminie Nakło nad Notecią - obręb Lubaszcz” 2.3 Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot zamówienia dla Części 1 oraz dla Części 2 będzie obejmował: 1) nadzór inwestorski nad robotami przygotowawczymi, robotami rozbiórkowymi, wykonaniem nawierzchni jezdni, robotami towarzyszącymi, organizacją ruchu, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – został wykonany, 4) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 6) egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 7) egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 8) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, 9) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 10) analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 11) przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania, 12) uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych, 13) odbioru, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu; 14) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe oraz zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót budowlanych wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 15) nadzorowania wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym – w ramach wynagrodzenia; 16) przygotowania końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i sporządzenia sprawozdania końcowego z jego realizacji. 17) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez Wykonawcę robót; 18) organizacji oraz przewodniczenia naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację umowy stron (Kierownik robót, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca robót budowlanych oraz inni przedstawiciele firm biorących udział w realizacji budowy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie do 5 dni od dnia narady, narady winny odbywać się wg potrzeb, minimum jeden raz na dwa tygodnie; 2.4 Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy poprzez spisanie protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane bez uwag, do złożenia wniosku o dofinasowanie realizacji zadania tj. do 31.12.2018 r. Termin realizacji zadania przez Wykonawcę robót budowlanych – do 28.11.2018 r. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 2.5 Czas pracy inspektora nadzoru inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych w godzinach od 7:00 do 15:00 niezależnie od czasu trwania tego pobytu. 2.6 Wymagana jest obecność na placu budowy /miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym: - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania - 1 pobyt/tydzień, oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. Obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do przygotowania wniosków o płatność w ramach rozliczenia zadania inwestycyjnego ze środków z budżetu państwa. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie potwierdzał swój pobyt w karcie pobytów – założonej w celu możliwości weryfikacji pobytów Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na budowie, znajdującej się w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. 2.7 Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją projektową zadań będących przedmiotem nadzoru oraz dokonali wizji lokalnej. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.8 Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca w formularzu ofertowym składa oświadczenie że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WERODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują) 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach