Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań: 1. „Przebudowa drogi gminnej nr 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 126,18 i od 0+075,00 do 0+580,00 oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00”, 2. „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”, 3. Budowa drogi wewnętrznej w Polichnie na odcinkach od 0+0,008 do 0+182,1, od 0+007,9 do 0+155,7 km, od 0+000 do 0+538,76 oraz od 0+006,9 do 0+43,2 km”, 4. Przebudowa ulicy Sportowej w Ślesinie (nr drogi 090342C) od km 0+021,29 do km 0+766,42”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań: 1. „Przebudowa drogi gminnej nr 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 126,18 i od 0+075,00 do 0+580,00 oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00”, 2. „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”, 3. Budowa drogi wewnętrznej w Polichnie na odcinkach od 0+0,008 do 0+182,1, od 0+007,9 do 0+155,7 km, od 0+000 do 0+538,76 oraz od 0+006,9 do 0+43,2 km”, 4. Przebudowa ulicy Sportowej w Ślesinie (nr drogi 090342C) od km 0+021,29 do km 0+766,42”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dla następujących zadań: Część 1 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 126,18 km i od 0+075,00 do 0+580,00 km oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00”, Część 2 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”, Część 3 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa drogi wewnętrznej w Polichnie na odcinkach od 0+0,008 do 0+182,1 km, od 0+007,9 do 0+155,7 km, od 0+000 do 0+538,76 km oraz od 0+006,9 do 0+043,2 km”. Część 4 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa ulicy Sportowej w Ślesinie (nr drogi 090342C) od km 0+021,29 do km 0+766,42”. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub poszczególne części przedmiotu zamówienia. 2.1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 126,18 km i od 0+075,00 do 0+580,00 km oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00”. Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 126,18 km i od 0+075,00 do 0+580,00 km oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00”. Zakres robót drogowych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski obejmuje: Odcinek nr 1 – od drogi powiatowej dz. nr 158/3 - długość 133,13 m, Odcinek nr 2 – od odc. nr 1 do odc. nr 3 – długość 126,18 m, Odcinek nr 3 – od odcinka nr 2 - długość 505 m, Odcinek nr 4 – od drogi powiatowej dz. nr 158/4 do odcinka nr 3 - długość 73 m – droga wewnętrzna. Założenia projektowe dla zadania: - Klasa drogi – D - Kategoria obciążenia ruchem - KR1 - Prędkość projektowa: 30 km/h - szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej: - 3.5 m na ciągu podstawowym; - 5 m w miejscach połączeń z drogami oraz na mijankach. - teren zabudowy - pobocza – kruszywo: szer. 0.75 m, spadek poprzeczny 8% Rodzaj oraz konstrukcja nawierzchni: Jezdnia, poszerzenia, zjazdy bitumiczne - nowa konstrukcja - W-wa ścieralna AC11S lub AC8S - gr. 3 cm - W-wa wiążąca AC16W lub AC11W - gr. 3 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm – nowa konstrukcja - Warstwa wzmacniająca podłoże - mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm - Warstwa odsączająca gr. 10 cm Pobocza - Pobocze - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm Zjazdy – nowa konstrukcja - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm na podsypce cem. – piask. gr. 3 cm - Podbudowa z betonu C8/10, gr. 20 cm - Warstwa wzmacniająca podłoże - mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm Odwodnienie Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni na przyległy teren oraz do projektowanych i odtworzonych rowów odparowujących. Cała woda opadowa zostanie zagospodarowana w ramach działek drogowych inwestora. Roboty towarzyszące i ziemne Dla realizacji zadania koniecznym jest wykonanie prac towarzyszących polegających na: - plantowaniu przyległego terenu; - zabezpieczenie rurami dwudzielnymi kabli teletechnicznych i energetycznych. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedne osoby, które posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej 090311C w Karnówku na odcinkach od 0+0,00 do 0+133,13 km, od 0+0,00 do 0+126,18 km, od 0+075,00 do 0+580,00 km oraz drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+002,00 do 0+075,00 km”. 2.2. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”. Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o długości 427,47 m z kostki betonowej w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”. Lokalizacja: Działka o nr ewid. 295, obręb Olszewka. Opis stanu istniejącego: Istniejąca droga jest gminną drogą wewnętrzną o nawierzchni betonowej zramowanej krawężnikami. Stan nawierzchni oraz krawężników jest niezadawalający, występują liczne spękania, ubytki oraz nierówności. Droga gminna rozpoczyna się za zjazdem z drogi powiatowej o nawierzchni z kostki betonowej. Koniec stanowi droga gruntowa skomunikowana z pobliskimi ulicami. Przy drodze występują zarówno zabudowane (zabudowa jednorodzinna) jak i niezabudowane działki z istniejącymi zjazdami. Na drodze zlokalizowane są również zjazdy w inne drogi wewnętrzne. Woda z jezdni odprowadzana jest przez dwa istniejące wpusty deszczowe oraz na przyległy teren. Opis planowanej inwestycji: Klasa drogi: D Kategoria ruchu: KR1 Prędkość projektowa: 30 km/h Szerokość jezdni: 6,0 m Długość drogi: 427,47 m Zakres robót obejmuje 1. Budowa drogi o długości 427,47 m i szerokości 6 m. 2. Nawierzchnia z kostki betonowej. 3. Na odcinku od km 0+005.7 do 0+150 przewidziano obustronne zramowanie jezdni wystającym krawężnikiem najazdowymi. 4. Od km 0+210 do 0+427.5 przewidziano obustronne zramowanie jezdni wtopionym opornikiem. 5. Odcinek od km 0+150 do 0+210 stanowi odcinek przejściowy (lewa strona – krawężnik najazdowy, prawa strona – opornik). 6. Na całej długości odcinka przewidziano pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. 7. Należy wykonać zjazdy na przyległe działki oraz drogi wewnętrzne. Szerokość zjazdów należy dostosować do istniejącego wjazdu na posesję lub drogi wewnętrznej. Przecięcie nawierzchni zjazdów indywidualnych z drogą, należy wykonać w skosie 2:2, natomiast zjazdy w istniejące lub przyszłe drogi wewnętrzne należy wyokrąglić promieniami od 5 do 6 m zgodnie z rysunkami. 8. Należy wykonać regulację wysokościową istniejących wpustów deszczowych oraz nowy - zaprojektowany dodatkowy wpust z podłączeniem przykanalikiem do istniejących. Przewiduje się również przebudowę oraz regulację wysokościową wszelkich zasuw, włazów i studni uzbrojenia podziemnego oraz zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi. W zależności od odcinka drogi, odwodnienie powierzchni drogi odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do ww. wpustów deszczowych lub na przyległy teren zieleni. 9. W obszarze opracowania przewidziano karczowanie pojedynczych krzewów występujących w pasie drogowym, z których żaden nie przekracza powierzchni 25 m2. 10. Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej. Wzór, treść tablicy oraz wymiary należy uzgodnić z Zmawiający po zakończeniu robót i uzyskać jego akceptację przed wykonaniem i montażem. Tablicę należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury. Tabelaryczne zestawienie powierzchni: Element Powierzchnia Jednostka Jezdnia 2.650,41 m2 Pobocze 537,8 m2 Zjazdy 212,66 m2 Suma 3.400,87 m2 Przekroje konstrukcyjne: a) jezdnia Warstwa ścieralna z kostki betonowej – kolor szary (typu dwuteowego) gr. 8 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 8 cm Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm Warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa betonowego (materiał z recyklingu) gr.15 cm Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 25 cm RAZEM gr. 62 cm b) zjazd Warstwa ścieralna z kostki betonowej – kolor szary (typu cegiełka) gr. 8 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 4 cm Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm Warstwa stabilizująca z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 25 cm RAZEM gr. 47 cm c) pobocze Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm RAZEM gr. 10 cm Na przedmiotowym obszarze występują następujące sieci: energetyczne, telekomunikacyjna, wodociągowa, kanalizacyjna i oświetleniowa. Prace budowlane należy wykonywać uwzględniając uzgodnienia właścicieli sieci. Wszystkie media zaznaczone są na planie zagospodarowania terenu, jednak nie wyklucza się występowania niezinwentaryzowanego uzbrojenia. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiednie osoby, które posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: „Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 295 obręb Olszewka od 0+005,7 do km 0+427,47”. 2.3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa drogi wewnętrznej w Polichnie na odcinkach od 0+0,008 do 0+182,1 km, od 0+007,9 do 0+155,7 km, od 0+000 do 0+538,76 km oraz od 0+006,9 do 0+043,2 km”. Realizacja zadania dofinansowana jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. W ramach przedmiotowego zadania ma być wykonana budowa 4 odcinków dróg gminnych na terenie osiedla mieszkaniowego w miejscowości Polichno, gmina Nakło nad Notecią, polegającej na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o zmiennej szerokości w następującym układzie: 1) Odcinek 1 (A-B) 0+008 – 0+182,1 o długości 174,1 i szerokości 5 m, 2) Odcinek 2 (C-D) 0+007,9 – 0+155,70 o długości 147,8 m i szerokości 5 m, 3) Odcinek 3 (B-D-F) 0+000 - 0+538,76 o długości 538,76 i szerokości 3 m - 5 m, 4) Odcinek 4 (G-H) 0+006,9 – 0+043,2 o długości 36,3 m i szerokości 5 m, 5) Przebudowa linii teletechnicznej napowietrznej w doziemną o długości 465 m, w tym układanie kabla o śr. do 30 mm w powłoce termoplastycznej w rowie kablowym, wraz z robotami towarzyszącymi. Lokalizacja: Działki o numerze ewidencyjnym: 380, 402, 139/1, 401, 139/5, 119 obręb Polichno 0013. Opis stanu istniejącego: Przedmiotowy obszar stanowią 4 odcinki dróg gminnych o zmiennej szerokości (3 m – 5 m) w zakresie 4,0 m – 12,50 m i łącznej długości 896,96 mb. Zagospodarowanie terenu, to jezdnia gruntowo – tłuczniowa o zmiennej szerokości wraz z utwardzonymi i nieutwardzonymi wjazdami na przyległe posesje o zabudowie rolniczej, rzemieślniczej i mieszkaniowej. Opis planowanej inwestycji:  zabezpieczenie i regulacje wysokościowe pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej,  wycinka drzew (1 szt.) i krzewów (ok. 50 m²) znajdujących się w kolizji zabezpieczenie rurami ochronnymi dwudzielnymi kabli teletechnicznych i energetycznych,  wykonanie organizacji ruchu na czas budowy,  przestawienie hydrantu,  zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego,  przebudowa kabli teletechnicznych, Zestawienie powierzchni Element Jednostka Ilość Jezdnia m2 3 940 Wjazdy m2 335 Chodniki (dojścia do posesji) m2 63 RAZEM: m2 4338 Rozwiązania projektowe Parametry techniczne:  drogi klasy – D,  szerokość jezdni – 3,0 m - 5,0 m,  kategoria ruchu KR – 1. Rozwiązanie sytuacyjne: Zgodnie z wytycznymi Inwestora projektowana jest budowa jezdni o parametrach j/w. w granicach istniejących pasów drogowych. Do przyległych posesji na długości krawędzi jezdni – granica pasa drogowego zaprojektowano wjazdy utwardzone typu bramowego o szerokościach w zakresie 3,5 – 4,0 oraz dojścia do furtek. Włączenia do drogi powiatowej nr 1921C nawiązują do istniejących wjazdów bitumicznych tej drogi. Rozwiązanie wysokościowe: Uwarunkowane jest ono rzędnymi stałymi, tj. rzędnymi istniejących wjazdów, konfiguracji terenu działek objętych opracowaniem i istniejącą infrastrukturą. Projektowane pochylenie poprzeczne projektowanej nawierzchni – daszkowe 2% lub jednostronne 2% wg. kierunków pokazanych na planie syt5uacyjnym. Pochylenie podłużne – normatywne wg. wartości podanych na profilach podłużnych. Odwodnienie Zachowany zostaje istniejący system powierzchniowego odwodnienia drogi, poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni na przyległy teren zielony, na działkach objętych opracowaniem. Konstrukcje nawierzchni: Jezdnia: - warstwa odsączająca z piasku – grubość 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 00/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – warstwa 20 cm, - warstwa wiążąca BA AC 11W – grubość 4 cm, - warstwa ścieralna z BA 8S – grubość 4 cm. Zramowanie ww. konstrukcji: opornik betonowy 12 cm x 25 cm (dla szerokości jezdni 5,0 m) lub obrzeże betonowe 8 cm x 30 cm x 100 cm (dla szerokości jezdni 3,0 m) ustawione na ławach betonowych C12/15 z oporem wg wymiarów podanych na rysunkach szczegółowych (dokumentacja) Pobocza: - nieutwardzone o szerokości 0,75 m dla przekroju jezdni 5,0 m. Wjazdy i progi zwalniające: - warstwa odsączająca z piasku – grubość 10 cm, - podbudowa betonowa C8/10 o grubości 15 cm (progi zwalniające 20 cm), - kostka betonowa o grubości 8 cm szara, ułożona na 4 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4). Zramowanie ww. konstrukcji: obrzeże betonowe 8 cm x 30 cm x 100 cm, ustawione na ławie betonowej C12/15 z oporem wg wymiarów podanych na rysunkach szczegółowych (dokumentacja) Chodnik: - warstwa odsączająca z piasku – grubość 10 cm, - kostka betonowa o grubości 8 cm, szara, ułożona na 4 cm podsypce cementowo – piaskowej (1:4) Zramowanie ww. konstrukcji: obrzeże betonowe 8 cm x 30 cm x 100 cm, ustawione na ławie betonowej C12/15 z oporem wg wymiarów podanych na rysunkach szczegółowych (dokumentacja) Uzbrojenie: Na terenie objętym inwestycją występują następujące uzbrojenie podziemne: sieć telekomunikacyjna, sieć elektroenergetyczna i sieć wodociągowa. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, należy przestrzegać wytycznych zawartych w uzgodnieniach wydanych przez: - ENEA Operator Sp. z o.o., - ORANGE Polska S. A., - KPWiK Nakło nad Notecią, - NETIA S.A. Na przedmiotowym obszarze występują następujące sieci: energetyczne, telekomunikacyjna, wodociągowa, kanalizacyjna i oświetleniowa. Prace budowlane należy wykonywać uwzględniając uzgodnienia właścicieli sieci. Wszystkie media zaznaczone są na planie zagospodarowania terenu, jednak nie wyklucza się występowania niezinwentaryzowanego uzbrojenia. Wycinka drzew: Konieczna jest wycinka 1 drzewa, krzewów ok 50 m² i 1 pnia wg zakresu określonego w równoległym opracowaniu niniejszego projektu. Roboty towarzyszące: - plantowanie przyległego terenu, - zabezpieczenie rurami ochronnymi dwudzielnymi, - przestawienie hydrantu, -wycinka drzewa i krzaków, -oznakowanie trasy – stała organizacja ruchu, - przebudowa linii kablowej NETIA – wg. oddzielnego opracowania Roboty ziemne: Wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcje nawierzchni oraz niwelację terenu przyległego w ramach działki drogowej. Projekt przewiduje usunięcie warstwy humusowej spod jezdni (856,62 m³), wykonanie wykopów (811,79 m³), nasypów (190,49 m³) oraz usunięcie gruzu (tłuczeń) 58,69 m³. Ilości dla poszczególnych odcinków przedstawiono w przedmiarze robót. Organizacja ruchu: Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej. Wzór, treść tablicy oraz wymiary należy uzgodnić z Zmawiającym po zakończeniu robót i uzyskać jego akceptację przed wykonaniem i montażem. Tablicę należy wykonać zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiednie osoby, które posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o specjalności teletechnicznej Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności drogowej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: „Budowa drogi wewnętrznej w Polichnie na odcinkach od 0+0,008 do 0+182,1 km, od 0+007,9 do 0+155,7 km, od 0+000 do 0+538,76 km oraz od 0+006,9 do 0+043,2 km.” 2.4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania „Przebudowa ulicy Sportowej w Ślesinie (nr drogi 090342C) od km 0+021,29 do km 0+766,42”. Zakres robót drogowych nad, którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: 1) Wykonanie jezdni asfaltowej o pow. 3 739,08 m2 i długości jezdni wynoszącej 745,13 m 2) Wykonanie podbudowy z kruszywa 3) Wykonanie robót ziemnych 4) Ustawienie krawężników i obrzeży 5) Wykonanie zjazdów bitumicznych (157,74 m2) i z kostki betonowej (322,59 m2) 6) Wykonanie pobocza 7) Wykonanie przepustów 8) Montaż oznakowania 9) Roboty wykończeniowe. Przyjęte parametry techniczne: - klasa drogi - D, - kategoria obciążenia ruchem - KR1, - prędkość projektowa - 30 km/h, - szerokość jezdni - 5 m, - pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 0,75 m. Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne do istniejących rowów. Ze względu na występowanie uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu. Dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: „Przebudowa ulicy Sportowej w Ślesinie (nr drogi 090342C) od km 0+021,29 do km 0+766,42” Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1712.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 3. Obowiązki ogólne Wykonawcy wspólne dla wszystkich 4 części zamówienia: 1) Nadzór inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy do zakończenia inwestycji, poprzez spisanie protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane, bez uwag oraz rozliczenia wykonanych robót. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 2) Czas pracy inspektorów nadzoru inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych, niezależnie od czasu trwania tego pobytu. 3) Wymagana jest obecność na placu budowy /miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, na każde wezwanie Zamawiającego w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. 4) Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z: a) przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) dokumentacji technicznej (projekty, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), c) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, d) wymagań Zamawiającego. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności któregokolwiek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony - zastępowany inspektor nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załącznik nr 3a. do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku nr 3a do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach