Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej obejmującego przebudowę ulic: Kopernika, Kochanowskiego, Sienkiewicza, Modrzewskiego, Budnika, Herberta,

Gmina Mońki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7162587 , fax. 085 7162587
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
    ul. Słowackiego 5A 5A
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 085 7162587, fax. 085 7162587
    REGON: 00052619100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej obejmującego przebudowę ulic: Kopernika, Kochanowskiego, Sienkiewicza, Modrzewskiego, Budnika, Herberta,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn.: Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej. 1. Zadanie inwestycyjne obejmuje: - przebudowę 8 ulic i 1 d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (inspektorzy nadzoru) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach: - drogowej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , elektroenergetycznych i wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - telekomunikacyjnej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. Wymagane dokumenty, o których mowa wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń. 5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 5. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik c) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, d) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; f) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi, h) oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII pkt 2 lit. a) dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną