Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Przygody, sieci i przyłączy kanalizacyjnych w miejscowościach Przygody, Wola Suchożebrska, Suchożebry Gm. Suchożebry - szczegółowo opisanej w p. 4. ; w zakresie dotyczącym wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym. 2. Funkcje inspektora nadzory inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 3. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należą również obowiązki wymienione w art. 25 ustawy Prawo budowlane. 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 4. Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę: a) Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Przygody wraz z uzbrojeniem towarzyszącym: - oczyszczalnia ścieków GBR o przepustowości Qśrd = 250 m3/d skonstruowana w oparciu o procesy: oczyszczanie mechaniczne ścieków surowych, oczyszczanie biologiczne ścieków w reaktorze typu SBR, gromadzenie nadmiernego osadu w zbiorniku i jego odwodnienie. b) budynek socjalno - techniczny: - w technologii tradycyjnej, parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym o wymiarach 16, 65 x 9,45 m z instalacjami wewnętrznymi elektryczną i wodno - kanalizacyjną. c) droga dojazdowa do oczyszczalni: - częściowo asfaltowa, częściowo z płyt betonowych długości 800 mb - plac na terenie oczyszczalni z kostki brukowej o pow. 693 m2. d) przyłącze wodociągowe do oczyszczalni: - z rur ciśnieniowych kielichowych PCV 110 x 4,2 PN 10 łączonych na uszczelki gumowe o długości 850 mb. e) zasilanie oczyszczalni: - linia elektroenergetyczna napowietrzna średniego napięcia wraz ze stacją transformatorową 15/0,4 kV długości 210 mb. f) sieć kanalizacyjna z przykanalikami - I etap realizacji: - kanał sanitarny PCV fi 250 mm - 176 mb - kanał sanitarny PCV fi 200 mm - 4900 mb - kanał sanitarny PCV fi 160 mm - 3400 mb - kanał tłoczny PE fi 110 mm - 1800 mb razem: -10200 mb - przepompownie strefowe wraz z zasilaniem elektrycznym - 3 szt. - przepompownie przydomowe - 2 szt. - przykanaliki PCV fi 160 mm - 130 szt. długości 650 mb g) zagospodarowanie terenu - bilans mas ziemnych: - zdjęcie humusu z powierzchni pod zabudowę, drogi i place w ilości 1160 m3, składowany do wykorzystania. Wymiana torfu i namułu piaszczystego na żwir, piasek w ilości 5430 m3. h) ogrodzenie terenu oczyszczalni: - z płaskowników i słupków stalowych: przęsła 261,2 cm, brama 360,0 cm, furtka 110 cm. Długość ogrodzenia 430,0 mb. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa , przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi obowiązkowo należy się zapoznać przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ustawy 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: posiadających uprawnienia do kierowania robotami w zakresie: - budowlanym, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - robót drogowych. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty 3.Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VII specyfikacji. 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 5. Zamawiający odrzuca ofertę, wobec której zaistnieją okoliczności o których mowa w Art. 89. 1. Ustawy tj: a). Jest niezgodna z ustawa, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy - Załącznik nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- Załącznik nr 4 ; b pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 5; c) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. tj.: uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach (specjalizacjach) oraz aktualne zaświadczenia przynależności do izby samorządu zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach