Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Akademicka 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
    REGON: 06004411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu w ramach projektu Poprawa dostępu do wiedzy i wysokiej jakości usług edukacyjnych poprzez przebudowę, rozbudowę oraz kompleksowe wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej VIII, Infrastruktura społeczna, Działanie 8.1, Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych. Do zakresu obowiązków Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) należy: 1) Sprawdzenie dokumentacji projektowej (w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich) dostarczonej przez Zamawiającego oraz jej aktualizacja przy współpracy z autorem projektu. 2) Opracowanie dokumentacji o której mowa w pkt. 1, niezbędnej do ogłoszenia przetargu na wybór wykonawcy robót budowlach, niezwłoczne: udzielanie wyjaśnień, sporządzanie korespondencji, a także innych pism, których konieczność sporządzania pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, az do jej ostatecznego zakończenia; 3) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej w charakterze członka przy wyborze Wykonawcy robót budowlanych, oraz złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 17 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania przed Krajowa Izba Odwoławcza lub skargi do Sadu Okręgowego oraz udział w postępowaniu odwoławczym lub skargowym, 5) dostarczenie wykonawcy robót dokumentacji: projektów budowlano -wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych) zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawca umowa na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej; 6) Zarządzanie realizacja postanowień umowy zawartej z wykonawca robót budowlanych, 7) Wyznaczenie inspektorów posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach: a) inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej b) inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży elektrycznej: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) inspektora nadzoru robót branży sanitarnej : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży drogowej. 8) Wyznaczenie osoby pełniącej funkcje inspektora koordynatora nadzoru inwestorskiego (kierownika zespołu inspektorów) poszczególnych specjalności, 9) Bytność Inspektora koordynatora nadzoru inwestorskiego na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz na dwa tygodnie. 10) Zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, 11) Bytność pozostałych inspektorów nadzoru stanowiących zespół specjalistów Inspektora nadzoru inwestorskiego na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. Inspektor nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie. Inspektor nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszystkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umowa nadzoru. 12) Zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminowa realizacje robót zgodnie z zawartymi umowami: umowa na realizacje robót budowlanych oraz umowa o dofinansowaniu w ramach działania 8.1 Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, 13) Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem, 14) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacja projektowa, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 15) Uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 16) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej. 17) Sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności, 18) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie i ich opiniowanie, 19) Uczestniczenie w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 21) Przedstawianie opinii zamawiającemu i aprobata dokumentów zawierającej wnioski wykonawcy robót, co do sposobu lub harmonogramu realizacji robót, 22) Organizowanie w przypadku zaistnienia takiej konieczności narad technicznych oraz sporządzenie protokołów z tych narad i przekazywanie ich zamawiającemu, wykonawcy robót i ich uczestnikom w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia narady, 23) Kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a w przypadku nieprzestrzegania zasad ich egzekwowanie na terenie budowy, 24) Kontrola prawidłowości fakturowania wykonanych robót pod względem całkowitej zgodności z wymogami działania 8.1 Infrastruktura dydaktyczna i społeczna szkół wyższych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usuniecie wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 25) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, 26) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 27) Potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 28) Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 29) Uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 30) informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez zamawiającego. 31) Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót, 32) Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, 33) dokonanie odbioru robót zanikających, częściowych i końcowych, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru, 34) Po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu, 35) Przygotowanie niezbędnych materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 36) W razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzgodnieniach z Zamawiającym dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 37) Obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do: - prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na pół roku, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba - obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; - uczestniczenie w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawca, 38) prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy, za przygotowanie, której odpowiedzialny będzie Inspektor Nadzoru, została sporządzona niewłaściwie; WARUNKI PŁATNOŚCI: Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej. Prawo do pierwszej płatności (wystawienia faktury częściowej) Wykonawca nabywa po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych - w wysokości 10 % kwoty określonej w ust. 1). Faktura końcowa zostanie wystawiona na kwotę stanowiąca różnice miedzy wynagrodzeniem należnym a wynagrodzeniem otrzymanym na podstawie faktury częściowej po odbiorze końcowym robót budowlanych, wystawieniu faktury końcowej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.Podstawa rozliczenia końcowego będą podpisany protokół odbioru robót (końcowy). Zakres robót budowlanych nad którym będzie sprawował nadzór Inspektor Nadzoru zawiera rozdział I ust. 2 specyfikackji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości łącznie: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset 00/100 zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1.pieniądzu; 1.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3.gwarancjach bankowych; 1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank PEKAO SA II Oddział w Zamościu 46 1240 2005 1111 0010 2987 6236 z dopiskiem: Wadium AI-261-17-10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kopii polecenia przelewu. Ewentualne załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymieniona w ust. 1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu , w przetargu nieograniczonym na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa obiektu dydaktycznego PWSZ przy ul. H.J. Zamoyskiego 64 w Zamościu - ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy złożyć oryginał dokumentu oddzielnie wraz z ofertą (w oddzielnym opakowaniu) lub osobno w siedzibie Zamawiającego : tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość - sekretariacie pokój nr 32 (w formie umożliwiającej zwrot po zakończeniu postępowania) , przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. kopę wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (złożenie kopii jest pożądane, ale nie jest to warunek konieczny) 5.Dokument wadialny powinien być wystawiony na beneficjenta: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust, 2 pkt 2 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2.nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach