Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej relacji Nowy Brańszczyk - Przyjmy - Tuchlin Trakt Napoleoński, na działkach Nr 133/2 Nowy Brańszczyk, Nr 209 Przyjmy, Nr 588 Tuchlin gmina Brańszczyk

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6794040 w. 47 , fax. 029 6794040
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 029 6794040 w. 47, fax. 029 6794040
    REGON: 55066782400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej relacji Nowy Brańszczyk - Przyjmy - Tuchlin Trakt Napoleoński, na działkach Nr 133/2 Nowy Brańszczyk, Nr 209 Przyjmy, Nr 588 Tuchlin gmina Brańszczyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika między innymi z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7.7.1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania robót i obejmuje w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli jakości i zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, odnośnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, - sprawdzania postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń innych niż w projekcie budowlano-wykonawczym i zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, a także zmniejszenia funkcjonalności, - uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, - udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego) z żądaniem od geodety szkicu roboczego potwierdzającego pod względem rzeczowym wykonanie tych robót. - udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, - sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, - sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego - wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, - informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, - pisemne niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, - zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, - prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego), - stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, - potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad - uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji i rękojmi. - wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji. - żądanie od wykonawcy badań wskaźnika (stopnia) zagęszczenia gruntu zgodne z normą. - żądanie od Wykonawcy na etapie płatności końcowej za roboty budowlane, pozytywnych badań wytrzymałościowych - laboratoryjnych profilu drogowego z miejsc pobranych w obecności inspektora nadzoru i zamawiającego. - pomoc przy ocenie technicznej oraz sprawdzenie kosztorysów ofertowych względem kosztorysów inwestorskich w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. - obecność inspektora nadzoru na budowie wymagana jest nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu lub częściej jeżeli wymaga tego sytuacja na budowie. CHARAKTERYSTYKA OBSŁUGIWANYCH OBIEKTÓW: W ramach projektu drogowego na odcinku istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,50 m, przewidziano poszerzenie jezdni do szerokości 6,0 m z jednostronnym chodnikiem po stronie lewej o szerokości 2,0 m, po stronie przeciwnej pobocze umocnione pospółką na szerokości 1,0 m. N pozostałym odcinku drogi o nawierzchni żwirowej, na początkowym odcinku o długości 170 m, zaprojektowano przekrój uliczny z jezdnią szerokości 6,0 m i obustronnymi chodnikami o szerokości po 1,50 m. Na odcinku od km 0+170 do końca trasy zaprojektowano przekrój szlakowy o szerokości jezdni 6,0 m i obustronne pobocza o szerokości po 1,0 m, umocnione pospółką. Na odcinku projektowanej trasy zaprojektowano osiem przepustów rurowych o średnicy 60 cm, cztery przepusty o średnicy 80 cm, jeden przepust skrzynkowy o wymiarach 1,0x1,0 m z podestami z nierdzewnej blachy stalowej, umożliwiającymi przemieszczenie się płazów na drugą stronę drogi, oraz jeden przepust o szerokości 3,0 i wysokości 2,0 m, w celu przemieszczenia się dużej zwierzyny, na naturalnym szlaku ich wędrówek, głównie do wodopoju. Szczegółowe rozmieszczenie poszczególnych elementów drogowych oraz ich wymiary przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu w skali 1:500 3 rys. nr 1 i nr 2 arkusz 1,2 i 3. Zestawienie powierzchni drogowych: - jezdnia bitumiczna - 35073 m2 - chodnik z kostki betonowej - 1091 m2 - ściek przy krawężniku z kostki betonowej - 433 m2 - zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej - 790 m2 - zjazdy o nawierzchni bitumicznej - 5742 m2 - trawniki - 1844 m2 - pobocza umocnione pospółką - 10834 m2 - skarpy wykopów i nasypów - 13 709 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach