Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa Kartuskiego Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną poprzez dobudowę do istniejącego budynku w ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810328
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa Kartuskiego Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną poprzez dobudowę do istniejącego budynku w ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa Kartuskiego Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną poprzez dobudowę do istniejącego budynku w ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) sprawdzenie dokumentacji architektoniczno - budowlanej - w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Zmawiającego z Wykonawcą i przekazania dokumentacji przez Zamawiającego, 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją opisaną poniżej- od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane do dnia zakończenia robót budowlanych tj. do 31 marca 2014 r. oraz na okres gwarancji. 3. Sposób realizacji zamówienia: 1) Nadzór inwestorski prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) 2) Wymagania Zamawiającego dotyczące nadzoru: a) Inspektorzy winni być obecni na terenie budowy min. 2 x w tygodniu. 4. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą Robót Budowlanych, 2) koordynacja robót poszczególnych branż, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) potwierdzanie raportem kwartalnym faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą Robót Budowlanych, 7) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 9) przygotowanie w imieniu Zamawiającego w ciągu 14 dni od Odbioru Końcowego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego, 10) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, 11) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. 12) Sporządzanie niżej wymienionych raportów dotyczących realizacji inwestycji. 5. Raporty: 1) Raport otwarcia: W okresie 15 dni od rozpoczęcia robót budowlanych, Wykonawca (inspektor nadzoru), przedłoży Zamawiającemu Raport Otwarcia zawierający komentarz dotyczący ogólnej organizacji inwestycji. 2) Raporty kwartalne: Wykonawca w ciągu 10 dni po zakończeniu każdego kwartału przedłoży Zamawiającemu Raport kwartalny wyszczególniający postęp robót, ich jakość oraz ewentualne problemy w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: - opis postępu robót i powstałych ewentualnych problemów, - zaangażowanie sił i środków Wykonawcy Robót, - zalecenia dla Wykonawcy na następny kwartał, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian z podaniem ich wartości, 3) Raport końcowy: Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy zawierający: 1. Wstęp 1.1. Działania przed rozpoczęciem inwestycji (robót budowlanych) 2. Dokumentację Projektową 2.1. Zmiany projektowe, które wynikły w trakcie realizacji 3. Organizację i zarządzanie Kontraktem 3.1. Struktura Nadzoru Inwestorskiego 4. Wykonawstwo 4.1. Etapy robót 4.2. Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót 4.3. Osiągnięta Jakość Robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi 5. Sprawy umowy o roboty budowlane i Zmiany 5.1. Czas trwania umowy o roboty budowlane 6. Rozliczenia finansowe z Wykonawca robót budowlanych 6.1. Zgodność wykonania zadania inwestycyjnego z projektem 7. Uwagi i wnioski z przebiegu realizacji inwestycji dotyczące 7.1. Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót 7.2. Technologii robót 6. Opis ogólny budynku 1) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy łącznie: 450,00 m2 Powierzchnia użytkowa: 743,46 m2 Kubatura: 2 081,70 m3 Długość budynku: 40,72 m Szerokość budynku: 17,33 m Wysokość budynku: 7,44 m Ilość kondygnacji budynku: 2 Wartość szacunkowa budowy: 3 739 399,26 zł brutto Przedmiot zamówienia: budowa obiektu o funkcji Kartuskiego Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotowa inwestycja została zaprojektowana oraz zostanie wykonana w całości na terenie Kartuskiego Zespołu Szkół Technicznych jako dobudowa do istniejącego budynku warsztatów. Budynek znajdować się będzie na obszarze miejskim w rejonie ulicy Mściwoja II, na działce nr 109/6 w obrębie ewidencyjnym 4, o pow. 33004,00 m2. Planowana inwestycja, składa się z następujących elementów: 1. Budynku Kartuskiego Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą, jako dobudowy do istniejącego budynku warsztatów Kartuskiego Zespołu Szkół Technicznych 2. Zagospodarowania terenu wokół budynku: wykonanie drogi dojazdowej, dróg wewnętrznych, dojść i przejść, parkingu, zieleni z wycinką istniejącego zadrzewienia, a także uzbrojenia terenu: - przyłącza wodociągowego, - przyłącza kanalizacji deszczowej do kanalizacji deszczowej lub do studni chłonnych z jednoczesnym uporządkowaniem systemu wód deszczowych na terenie działki, - przyłącza kanalizacji sanitarnej z jednoczesną przebudową istniejącej instalacji, - przyłącza gazowego, - przyłącza do sieci elektroenergetycznej, - przyłącza kanalizacji teletechnicznej do granicy działki. Forma budynku - Obiekt ma zwartą formę opartą na połączonych prostopadłościanów. Zastosowano przeszklenia całych ścian dające bryle lekki nowoczesny charakter, wyróżniający się wśród istniejącej zabudowy. Jest to obiekt dwukondygnacyjny przekryty stropodachem. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, w tym celu dwa główne wejścia do budynku są połączone z otaczającym terenem rampą o spadku do 6% wyposażoną w poręcze. Zaprojektowano pochylnię, dźwig. Układ konstrukcyjny obiektu - Budynek inkubatora przylega do istniejącej ściany szkoły. Obiekt jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, posadowiona na ławach i stopach fundamentowych wylewanych na budowie z betonu B25. Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej Rz=5,0MPa, pod przeszkleniami wykonać wylewane cokoły fundamentowe. Ściany i nośne murowane gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej Rz=5,0MPa. Nad parterem i piętrem - stropodach - strop żelbetowy zespolony typu FILIGRAN z betonu B25. Strop - nad parterem strop żelbetowy zespolony typu filigran, gr. 22cm z betonu B25. Podciągi - Zaprojektowano jako wylewane z betonu B25 zbrojone stalą A - III i A-0. Wymiary podciągów i nadproży dopasowane do występujących obciążeń. Podciągi łączyć z innymi elementami konstrukcji (trzpieniami, słupami, ścianami) poprzez odpowiednio zakotwione zbrojenie. Nadproża - oznaczone N. Zaprojektowano jako wylewane z betonu B20 zbrojone stalą A - III i A-0. Wymiary podciągów i nadproży dopasowane do występujących obciążeń. Dla rozpiętości lo<1,80m w ścianach murowanych zaprojektowano nadproża prefabrykowane z elementów L19. Podciągi łączyć z innymi elementami konstrukcji (trzpieniami, słupami, ścianami) poprzez odpowiednio zakotwione zbrojenie i odpowiednią głębokość oparcia. Wieńce - oznaczone W z oznacznikiem. wylewane z betonu B20, zbrojone podłużnie stalą A - III i poprzecznie stalą A-0. Wieńce łączyć z innymi elementami konstrukcji (trzpieniami, słupami, ścianami, stropami) poprzez odpowiednio zakotwione zbrojenie. Należy zwrócić uwagę na odpowiednie połączenie prętów wieńców w narożnikach i połączeniach ścian. Wieńce w poziomie ścian fundamentowych - WO należy betonować łącznie słupami, trzpieniami. W związku z tym w tych elementach należy wykonać przerwę roboczą w betonowaniu na poziomie wierzchu wieńca. Wieńce W na piętrze należy łączyć ze ściankami attyk AT1 i AT2. Słupy - Zaprojektowano jako wylewane z betonu B25 zbrojone stalą podłużnie ?12 i 16, A - III i poprzecznie ?8, A-0 co 9 i 18cm. Należy zapewnić połączenie słupów z murowanymi ścianami poprzez zastosowanie systemów łączących osadzonych w słupach podczas ich betonowania oraz prawidłowe kotwienie zbrojenia słupów w podciągach, wieńcach i stropach. Ściany fundamentowe o grubości 24cm murowane z bloczków betonowych wibroprasowanych z betonu B20 na zaprawie cementowej Rz=5,0MPa. Wierzch ścian należy zwieńczyć wieńcem żelbetowym zbrojonym prętami podłużnymi ?12 A-III i strzemionami ?6 A-0. W wieńcu należy zastosować strzemiona zamknięte. Ściany parteru murowane na zaprawie cementowo-wapiennej Rz=5,0MPa gr. 24cm (dopuszcza się materiały: bloczki z betonu komórkowego, pustak ceramiczny szczelinowy). Zamurowania istniejących otworów wykonać we wskazanych na rysunkach miejscach - murować ściankę gr. 24cm na zaprawie cementowo - wapiennej, bloczkami betonowymi wibroprasowanymi z betonu B20 na zaprawie cementowej Rz=5,0MPa. Pod przeszkleniami zaprojektowano żelbetowe cokoły fundamentowe połączone z wylewaną ławą fundamentową - lokalizacje i wielkość tych elementów należy uzależnić od technologii montowania przeszkleń uzgodnić z producentem profili) Fundamenty - Zaprojektowano ławy o szerokości 100cm, 80cm, 70cm i 60cm oraz wysokości 30cm wylewane na budowie z betonu B25 zbrojone podłużnie stalą A-III ?12 i dodatkowo poprzecznie strzemionami ze stali A-III ?6. Pod slupami zaprojektowano stopy fundamentowe o wysokości 30cm o wymiarach 120x120cm, 100x100cm. Pod przeszkleniami zaprojektowano żelbetowe cokoły fundamentowe połączone z wylewaną ławą fundamentową - lokalizacje i wielkość tych elementów należy uzależnić od technologii montowania przeszkleń uzgodnić z producentem profili). Nowe fundamenty przylegające do istniejących fundamentów szkoły wykonać na poziomie posadowienia istniejących ław, w taki sposób, aby nie uszkodzić istniejącej konstrukcji nośnej - ścianę przylegającą do istniejącej ściany budynku warsztatów posadowić na wspornikowej ławie fundamentowej. W miejscach przecięć, załamań, naroży ław oraz w miejscach styku ze ścianami oporowymi należy zastosować dodatkowe pręty zakotwione w sąsiednie elementy. Otulina dolnego zbrojenia we fundamentach 5cm. Wszystkie fundamenty posadowić na gruncie poprzez warstwę chudego betonu o grubości min 10 cm. Stolarka okienna aluminiowa zgodnie z zestawieniem załączonym do dokumentacji. Elewacje - Ściany zewnętrzne budynku są zaprojektowano jako murowane z pustaka gazobetonowego lub np. porothermu gr 24 cm, które ocieplone są styropianem gr 12 cm i otynkowane. Zewnętrzne pokrycie elewacji stanowi tynk mineralny malowany (lub tynk akrylowy), cienkowarstwowy na siatce z włókna szklanego naklejonej na styropian. Zaleca się wykorzystanie rozwiązania systemowego jednej z firm produkujących kompletny zestaw materiałów do wykonania tynku elewacyjnego (kleje, siatki, masy tynkarskie, farby). Dach - na żelbetowym stropodachu ułożyć warstwą ochronną z geowłókniny, hydroizolacja, 2 razy papa termozgrzewalna, wełna mineralna, folia paroizolacyjna. Dach pokryty blachą trapezową powlekaną. Styk dachu z elewacjami - Obróbki blacharskie i ofasowania z blachy aluminiowej w kolorze pokrycia lub w kolorze ścian. Urządzenia na dachu - Na dachu przewidziane jest umieszczenie głównie urządzeń mechanicznych służących wentylacji obiektu. Są to centrala wentylacyjna wraz z kanałami wentylacyjnymi nawiewnym i wywiewnym, wentylatory dachowe z gastronomii, odpowietrzenia kanalizacji, komin spalinowy oraz solary. Dla wymienionych urządzeń należy wykonać podstawy dachowe oraz uszczelnić przejścia przez pokrycie dachu. Odwodnienie - Woda opadowa odprowadzana jest tradycyjnym systemem odwodnienia opartym na otwartych kanałach zbierających wody deszczowe z dachu oraz na rurach spustowych ?100 mm rozmieszczonych po obu stronach budynku. Rynny i rury spustowe zaprojektowane są z blachy tytanowo - cynkowej pasywowanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach