Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową na terenie działek nr 4073/3 i 4073/4 w Rykach przy ulicy Janiszewskiej krytej pływalni powiatowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. 2.Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.). w szczególności do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1.osobisty pobyt na terenie realizowanego zadania oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy, projektem oraz zasadami wiedzy technicznej i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, 2.uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy terenu budowy, 3.udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 4.udzielanie wykonawcom na etapie przeprowadzania postępowania przetargowego na roboty budowlane informacji i wyjaśnień za pośrednictwem zamawiającego, 5.kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na budowie, 6.dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień lub zmian z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 7.nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa, 8.kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 9.wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 10.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń przewidzianych przez wykonawcę do wbudowania, sprawdzenie ich jakości i zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 11.nadzorowanie przeprowadzonych prób i rozruchów technicznych i technologicznych w obiekcie, 12.nadzorowanie procesu technologicznego uzdatniania wody basenowej w trakcie próbnej eksploatacji w zakresie urządzeń pomiarowych i dozujących, 13.weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji 14.wydawanie poleceń kierownikowi budowy lub kierownikowi robót potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 15.kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 16.wnioskowanie do Zamawiającego o usuniecie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 17.żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót i określenia terminu ich wykonania, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę i niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o tym fakcie, 18.wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swoich obowiązku z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecenie usunięcia robót niewłaściwych, 19.rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 20.na każde wezwanie zamawiającego przedkładanie pisemnych ocen jakości i tempa wykonanych prac oraz pisemnych obmiarów wykonanych prac i pisemnych ocen wyników badań dostarczonych przez wykonawcę robót lub zleconych przez zamawiającego, 21.sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, 22.sprawdzanie i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 23.sprawdzanie obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) 24.sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 25.poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 26.informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, a także wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 27.zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych, 28.zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych poprzez złożenie na każdym dokumencie, opisie i rysunku powykonawczym stosownych zapisów, 29.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, stwierdzenie zgodności wykonanych robót zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym z dokumentacją techniczną, umową i sst, 30.kompletowanie dokumentacji związanej z odbiorem częściowym i końcowym, 31.potwierdzanie gotowości do odbioru robót, 32.dostarczenie operatu kolaudacyjnego, 33.uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego i końcowego robót i przekazania ich do użytku, 34.zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową, 35.rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozliczenia, 36.uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 37.udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji, 38.wnioskowanie do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 39.uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek oraz udział w odbiorach pousterkowych i gwarancyjnym, 40.współpraca z autorami projektu w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. 3.Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w południowo - wschodniej części miasta, na terenie położonym pomiędzy ulicą Lubelską (droga krajowa nr 17 Lublin - Warszawa) a stawem Buksa, po południowej stronie ulicy Janiszewskiej. Po rozebraniu istniejących obiektów budowlanych niedokończonego ośrodka wypoczynkowego, po uzbrojeniu terenu oraz wybudowaniu budynku pływalni przewidziano do wykonania 2654,8 m2 nawierzchni utwardzonych (drogi dojazdowe, place, chodniki, miejsca postojowe) oraz 6559,5 m2 terenów zieleni wraz z elementami małej architektury. Na przedmiotowych działkach zaprojektowano budynek wielozadaniowej krytej pływalni, przeznaczonej do całorocznego użytkowania, o kubaturze 15080 m3, składający się z: 1) hali basenów, w której projektuje się: basen pływacki 25x12,5m; basen do nauki pływania z częścią rekreacyjną, zjeżdżalnię rurową o długości ok. 90m z lądowiskiem, brodzik dla dzieci, dwie wanny z hydromasażem, Na antresoli zaprojektowano niewielką widownię, dostępną dla osób nie korzystających z hali basenów. Na widowni przewidziano 38 miejsc siedzących. 2) zespołu pomieszczeń pomocniczych: szatnie, natryski, toalety dla użytkowników pływalni, recepcja i pomieszczenia personelu, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia komunikacyjne. Obiekt został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny z antresolą wewnętrzną, w całości niepodpiwniczony. Głowna konstrukcja budynku żelbetowa monolityczna, przykrycie hali i daszki w konstrukcji drewnianej. Konstrukcja basenów żelbetowa monolityczna. Posadowienie budynku bezpośrednie w postaci zespołu zmonolityzowanych płyt żelbetowych. Część budynku zawierająca kotłownię to budynek jednokondygnacyjny, w rzucie prostokątny, zdylatowany od budynku pływalni. Stropodach żelbetowy. Posadowienie budynku kotłowni w postaci ław fundamentowych. Realizacja w/w obiektu będzie wymagała przebudowy istniejących i budowy nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych i wewnętrznych wg projektów wykonawczych. 4.Szczegółowy zakres robót opisuje projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi można zapoznać się w siedzibie zamawiającego. 5.Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. 6.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy, zapoznał się z dokumentacją projektową), które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach