Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach Projektu - Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 029 7522270
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-przasnyski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach Projektu - Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia Wykonawca będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego określoną w art. 25 Prawa budowlanego łącznie z funkcją Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określoną w art. 27 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) w okresie realizacji robót budowlanych. Dla celów niniejszej dokumentacji Zamawiający wprowadza następujące określenia: Zamawiający - Powiat Przasnyski, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz Inżynier - Wykonawca wybrany na podstawie niniejszego przetargu do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego określoną w art. 25 Prawa budowlanego łącznie z funkcją Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określoną w art. 27 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) Wykonawca Robót Budowlanych - wykonawca wybrany na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych do realizacji inwestycji pn. Roboty budowlane i wyposażenie zadania inwestycyjnego pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I. 2. Przedmiot i zakres rzeczowy robót budowlanych podlegających nadzorowi Inżyniera: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla budowy w Chorzelach wielofunkcyjnego kompleksu obiektów tworzących Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych na działce nr 1080/3 i 1080/4 przy ulicy Szkolnej i przy ulicy Grunwaldzkiej w Chorzelach. W aspekcie technicznym i funkcjonalno-użytkowym projekt obejmuje budowę wielofunkcyjnego obiektu sportowo-rekreacyjnego, w skład którego wchodzą: kryta pływalnia, basen sportowy z zapleczem socjalno-szatniowym. Produktami przedmiotowego projektu będzie wybudowana pływalnia stanowiąca część Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele, służąca jako dodatkowa baza dla powiatowych jednostek oświatowych. Projektowany zespół wg projektów zatwierdzonych składa się z następujących części funkcjonalnych: Basen kąpielowy - o wymiarze lustra wody 12,5 x 25 m oraz zróżnicowanej głębokości od 1,20 do 1,80 m. Posiada własne zaplecze sanitarno - szatniowe, dostępne z zewnątrz, oraz dla uczniów - od strony istniejącej szkoły (poprzez projektowaną przewiązkę). W pobliżu basenu znajdują się pomieszczenia technologii uzdatniania wody basenowej. Zespół wejściowy basenu kąpielowego - dostępny od strony ul. Szkolnej. W hallu wejściowym znajduje się kasa biletowa. Połączony jest z hallem rekreacyjnym spełniającym rolę poczekalni. Przewiązka - przeznaczona dla uczniów, łącząca budynek istniejącej szkoły z obiektami pływalni. Basen sportowy (rekreacyjny) z zapleczem - przylega bezpośrednio do hali basenu kąpielowego od strony zachodniej. Dostępny od strony istniejącej szkoły (od strony południowej), a także posiada niezależne wejście od strony zachodniej. W hali basenu zaprojektowano: basen do nauki pływania dla dzieci szkoły podstawowej o głębokości 1,05 m (z atrakcjami: hydromasaż, gejzery, fontanna), wanna z hydromasażem, zjeżdżalnia rynnowa do wody, basen hamowny zjeżdżalni - nieregularny. Zaplecze socjalno-szatniowe - przylega bezpośrednio do hali basenu. Składa się ono z dwóch zespołów umywalni z szatniami oraz z pomieszczenia ratownika, posiadającego bezpośrednie wejście i wgląd na halę basenu. Zespół wejściowy basenu sportowego - dostępny z zewnątrz od strony zachodniej. Projekt w swym zakresie obejmuje również adaptację budynku istniejącej starej sali gimnastycznej. Adaptacja budynku polega na: 1) przystosowaniu na funkcję auli dla zespołu szkół: zmiana okładzin wewnętrznych, częściowe zamurowanie istniejących okien, częściowe wyburzenia otworów drzwiowych w celu otwarcia auli w stronę basenu kąpielowego oraz hallu wejściowego, 2) wytworzenie zaplecza magazynowego (dostępnego bezpośrednio z pomieszczenia auli) oraz zaplecza sanitarnego (dostępnego z pomieszczenia hallu wejściowego), 3) przebudowa dachu auli: projekt przewiduje dach czterospadowy o kącie nachylenia połaci 27%. Na projektowanym dachu zamontowane będą kolektory słoneczne. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych, dostawę urządzeń, rozruch, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, usługi gwarancyjne, przeszkolenie obsługi i oznakowanie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności Prawa budowlanego) oraz wymogami instytucji dotującej. Wszystkie roboty będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych jest zawarty w wymienionych poniżej dokumentach, które będą uważane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1) Dokumentacja projektowa, na którą składa się: a. Projekt budowlany b. Projekty wykonawcze 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dokumenty te są załącznikiem do SIWZ na roboty budowlane w postępowaniu pn. Roboty budowlane i wyposażenie zadania inwestycyjnego pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.powiat-przasnysz.pl 4. Uwarunkowania prowadzenia robót podlegających nadzorowi Inżyniera: 1) Wykonawca w ramach zamówienia zrealizuje cały zakres objęty dokumentacją projektową, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (w dalszej części dokumentu zwanych Specyfikacjami technicznymi). 2) Roboty realizowane będą zgodnie z warunkami określonymi w Umowie oraz w Specyfikacjach technicznych, stanowiących integralną część Umowy. 3) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych użyto nazw producentów urządzeń i materiałów przewidzianych do zastosowania przy realizacji Zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowania równoważnych (tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazanych) urządzeń innych producentów. Minimalne parametry jakościowe oraz techniczne urządzeń zawarto w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych. 5. Zakres prac Inżyniera. a) pełnienie profesjonalnego, kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami poprzez personel w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania Umowy oraz koordynacji poszczególnych robót budowlanych, b) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przedmiotowego Zadania, pozwoleniami i uzgodnieniami oraz zweryfikowania dokumentacji pod względem zgodności rozwiązań z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian, c) zapoznanie się z obowiązującym stanem prawnym dotyczącym prawa krajowego i wspólnotowego w zakresie zawierającym unormowania dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz umową o dofinansowanie. d) wydawanie wykonawcy robót, kierownikowi budowy i/lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń , wykonania prób lub badań, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych e) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami umowy na roboty budowlane, f) koordynowanie prac realizowanych przez wykonawcę oraz monitorowanie realizacji pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym oraz zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, g) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów dot. bezpieczeństwa, zgodności postępowania z umową na wykonanie robót oraz sporządzanie pisemnych raportów dla Zamawiającego, h) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową; sprawdzanie jakości i prawidłowości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itd. w celu uniknięcia użycia materiałów wadliwych lub nie mających polskich certyfikatów, i) nadzór nad Wykonawcą robót budowlanych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów prawa polskiego, a w szczególności przepisów Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i ochrony ppoż, j) sprawdzanie i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych sporządzonych przez wykonawców robót, k) ścisła współpraca z osobami pełniącymi nadzór autorski, geologiczny oraz innymi instytucjami, których udział w realizacji Zadania okaże się niezbędny, l) żądanie od wykonawcy robót, kierownika budowy i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę, m) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem z nich raportów, w których będą ujęte wskaźniki rzeczowo-finansowe w zakresie wymaganym przez Instytucję dotującą oraz wystawianie wniosków o płatność, n) szacowanie, weryfikacja i ewidencja ewentualnych robót zamiennych, a także nadzór nad ich realizacją, o) udział w przygotowaniu i ocena niezbędnych opinii, ekspertyz i dokumentacji na roboty, tymczasowe, p) weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawców robót oraz sporządzenie opinii dla Zamawiającego, q) uczestniczenie w cyklicznych naradach koordynacyjnych organizowanych przez wykonawcę robót, z udziałem Zamawiającego (na placu budowy co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego w innym cyklu). Narady będą protokołowanie przez Wykonawcę, r) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązania oraz uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących organizacji robót i materiałów, s) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, t) prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, u) kontrola prawidłowości prac pomiarowych, v) egzekwowanie opracowania przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egz. do Zamawiającego, w) prowadzenie dokumentacji budowy wraz z dokumentacją fotograficzną budowy, x) przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego w uzgodnionej formie i ilości, y) organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytucje, jeżeli będzie to niezbędne, z) rozliczenie rzeczowe i finansowe robót budowlanych, aa) sporządzenie wzorów raportów z prac wykonawcy robót w oparciu o wytyczne Instytucji dotującej, bb) obliczanie wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na roboty, cc) stwierdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych złożonych przez Wykonawcę robót, dd) skompletowanie niezbędnych dokumentów i przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, ee) prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie korespondencji i wszelkich dokumentów ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp., ff) sporządzenie protokołów przekazania/przyjęcia środków trwałych OT zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i przekazanie ich Zamawiającemu w ciągu 1 miesiąca od daty wydania Protokołu odbioru robót, gg) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego, hh) wykonywanie swoich obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami, obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN ( słownie: cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-przasnysz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach