Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu sportowego w Wikowie Drugim

Gmina Błędów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, Sadurkowska 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486680656
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błędów
    Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 486680656
    REGON: 670223528
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu sportowego w Wikowie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu sportowego we wsi Wilków Drugi poprzez nadzór nad budową sali gimnastycznej z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły oraz budowę boiska wielofunkcyjnego z bieżnią czterotorową zgodnie z dokumentacją projektową oraz nadzór nad budową przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej , energetycznych, teletechnicznych I. W zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót do obowiązków Wykonawcy należy:1) wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zmianami),2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz pozostałymi dokumentami związanymi z realizowaną inwestycją oraz z przepisami i zasadami wiedzy technicznej,3) sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu,4) zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z wykonawcami realizującymi zadanie, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów,5) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,6) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym,7) egzekwowanie od wykonawcy procesu budowlanego prawidłowego i terminowego wykonywania przedmiotu umowy,8) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, itp.,9) informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych,10) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli,11) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu robót budowlanych,12) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych,13) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie – częstotliwość wizyt na budowie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu,14) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,15) organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż co dwa tygodnie nad robotami budowlanymi, prowadzonymi przez wykonawcę,16) bieżąca współpraca z Zamawiającym, m.in. udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,17) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień,18) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót lub odmowy gotowości,19) uczestnictwo w przekazaniu placu budowy,20) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności dokonanie odbioru końcowego zadania lub odbioru poszczególnych części, potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę prac budowlanych gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru po upływie okresu rękojmi i gwarancji,21) kontrola nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego roboty budowlane pod względem merytorycznym, 22) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,23) prowadzenie dokumentacji fotograficznej postępu robót w szczególności zakrytych i zanikających oraz przekazywanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą,24) przyjęcie od wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia,25) rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od odbioru końcowego robót budowlanych, 26) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót,II.W zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót budowlanych: 1) potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbioru częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, 2) w przypadku nie usunięcia wad przez wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru)3) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji,4) Potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów;5) Opiniowanie wniosku Wykonawcy robót budowlanych o zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6) Wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. III.Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i pozwoleniu na budowę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościacha) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowychb) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) konstrukcyjno-budowlanejZamawiający wymaga aby: Koordynator zespołu inspektorów posiadał:1. uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń2. posiadał co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 roku lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220 ze zm.).lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, wykształcenie i doświadczenie3. posiadał doświadczenie (w okresie ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych na minimum 1 zadaniu polegającym na nadzorowaniu realizacji robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku socjalnego lub zbiorowego zakwaterowania lub hali sportowej o kubaturze minimum 1000 m3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach