Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację obiektów użyteczności publicznej w powiecie pilskim. 2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do nadzorowania robót dotyczących wykonania termomodernizacji następujących obiektów: 1) budynku internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, 2) budynku hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, 3) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie, 4) budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie. 3. Zakres nadzorowanych robót obejmuje m. in: 1. Budynek internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile: 1) roboty budowlane: - wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu poprzez wdmuchnięcie granulatu termoizolacyjnego ekofiber, - wymiana obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich), - naprawa kominów wraz z odgruzowaniem przewodów kominowych, - rozebranie komina po byłej kotłowni wraz z likwidacją otworu po kominie w stropie, - rozebranie komina kuchni do poziomu istniejących kominów, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubości minimum 5,2 mm na powierzchni dachu, - montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, - zabudowa loggii ścianą bloczków z siporexu grubość 24 cm wraz z wykonaniem nadproża, - zamurowanie wskazanych otworów okiennych piwnicznych, - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonując roboty na internacie brał pod uwagę fakt, że w miesiącu wrześniu i październiku internat jest obiektem czynnym i zamieszkanym. 2. Budynek hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile: 1) roboty budowlane: - przygotowanie otworów związanych z instalacją nawiewno - wywiewną, - wymiana stolarki okiennej wraz z osadzeniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - przygotowanie podłoża ścian zewnętrznych do wykonania izolacji termicznej ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z izolacją termiczną, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej elementy wentylacji, - montaż urządzeń i elementów wentylacji nawiewno - wywiewnej, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wykonanie regulacji urządzeń wentylacyjnych wraz z pomiarem wydajności, - wywiezienie oraz utylizacja odpadów, - zabezpieczenie terenu budowy. Zakres robót termomodernizacyjnych nie obejmuje dachu hali. 3. Budynek główny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie 1) roboty budowlane: - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu poprzez wdmuchnięcie granulatu termoizolacyjnego ekofiber, - wymiana obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich), - naprawa kominów wraz z odgruzowaniem przewodów kominowych, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubości minimum 5,2 mm na powierzchni dachu wraz z kominkami wentylacyjnymi, - wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - zabezpieczenie terenu robót zgodnie z projektem. 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. 4. Budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie 1) roboty budowlane: - wykonanie izolacji termicznej dachu łącznika między budynkami wraz z wymianą pokrycia na blacho dachówkę, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z obsadzeniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych na przygotowanym podłożu ze styropianu gr. 14 cm wraz z wtopieniem siatki, gruntem przeciwwilgociowym i tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, 2) roboty instalacyjne: - rozebranie instalacji centralnego ogrzewania oraz grzejników wraz z utylizacją złomu i innych materiałów z rozbiórki, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem prób szczelności, - rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją. Postępowanie na wykonanie robót dotyczących przedmiotowej termomodernizacji zostało ogłoszone przez Zamawiającego - Powiat Pilski - w dniu 27 czerwca 2013 r. Zamawiający podaje dla potrzeb przygotowania ofert na przedmiotową usługę nadzoru inwestorskiego, że wartość robót brutto wynosi: - na budynek internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile około 2 000 000 złotych brutto, - na budynek hali sportowej Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile około 750 000 złotych brutto, - na budynek główny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie - około 900 000 złotych brutto, - na budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie - około 100 000 złotych brutto. Do podstawowych obowiązków wybranego inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: 1) skompletowanie wymaganej dokumentacji w celu zawiadomienia oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych; 2) bieżący i ciągły nadzór nad wykonywanymi robotami, pobyt na placu budowy każdego z obiektów w odstępach czasu zapewniających skuteczny i prawidłowy nadzór, Zamawiający wymaga na każdym obiekcie obecności inspektora nadzoru w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót co najmniej 3 razy w tygodniu; 3) przyjazd na plac budowy w czasie do 3 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach; 4) koordynowanie pracy inspektorów poszczególnych branż w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym zadaniem zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane; 5) organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o obecności na placu budowy osób, niebędących pracownikami Wykonawcy lub pracownikami zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców; 7) kontrolowanie Wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu; 8) analizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych uwag oraz zgłaszanie w jego imieniu zastrzeżeń i wad dokumentacji projektowej Projektantowi wyznaczając termin do usunięcia wad; 9) każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym i uzyskiwanie jego akceptacji ewentualnych zmian i odstępstw od zatwierdzonej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji; 10) opracowywanie wszelkich protokołów konieczności m in. na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu; 11) sprawdzanie kosztorysów dla robót dodatkowych, zamiennych , zaniechanych pod względem merytorycznym i rachunkowym; 12) zwoływanie, udział i protokołowanie ustaleń podczas rad budowy, 13) opracowywanie i analizowanie harmonogramów oraz współpraca z kierownikiem budowy; 14) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie robót; 15) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazanie ich do użytkowania, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz w odbiorze ostatecznym. 16) kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu prac, w celu dotrzymania terminów określonych w tym harmonogramie oraz ich bieżąca aktualizacja, bez zmiany terminu końcowego harmonogramu; 17) udział w komisjach odbiorczych w zakresie wszystkich odbiorów robót budowlanych (częściowych i końcowego), instalacji i urządzeń technicznych przeprowadzanie, protokołowanie tych odbiorów oraz zawiadamianie o tym Zamawiającego; 18) współpraca z wykonawcą robót budowlanych w zakresie planowania robót i dostaw, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji; 19) kontrolowanie na bieżąco prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy; 20) nadzorowanie poprawności sporządzania przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu; 21) zarchiwizowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji i korespondencji powstałej w toku realizacji zadania inwestycyjnego; 22) udział w odbiorach końcowych robót, przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym oraz sporządzanie protokołów odbiorów końcowych, odbiorów gwarancyjnych i ostatecznego; 23) opracowywanie opinii dotyczących wad wykonania przedmiotu umowy ujawnionych w okresie trwania gwarancji; 24) wykonywanie innych czynności w toku realizacji inwestycji niezbędnych do jej prawidłowej i zgodnej z prawem realizacji; 25) potwierdzenie zgodności wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur. 4. W cenie oferty należy uwzględnić koszt związany z ustanowieniem inspektorów w wymaganych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SIWZ branżach oraz z ich pracą, koszty wynikające z określonych w pkt 3.3 SIWZ podstawowych obowiązków wybranego inspektora, w tym również wszelkie koszty związane z dojazdami w celu wykonania zamówienia, ewentualnym ubezpieczeniem oraz inne jakie Wykonawca jest w stanie przewidzieć, że poniesie wykonując zamówienie. 5. Wykonawca w formularzu oferty poda stawkę procentową dla każdego obiektu liczoną od wartości robót brutto. Na potrzeby postępowania Wykonawca przyjmie za wartość robót kwoty określone w pkt 3.3. SIWZ. Ceny określone w złotych przez Wykonawcę w Formularzu oferta służą jedynie do porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyrażone jako stawka procentowa określona dla każdego obiektu w postępowaniu przez Wykonawcę liczona od wartości robót brutto dla danego obiektu zgodnie z ofertą Wykonawcy wybranego do realizacji robót. 6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7 Warunki zapłaty: - Usługa nadzoru na każdym z termomodernizowanych obiektów będzie rozliczana oddzielnie. - Wykonawca może wystawiać faktury VAT/rachunki za każdą ze zrealizowanych i odebranych części nadzorowanych obiektów. - Płatnikiem faktur/rachunków będzie Powiat Pilski. Faktury należy składać w Starostwie Powiatowym w Pile, przy al. Niepodległości 33/35 w Wydziale Oświaty - faktury dotyczące budynku hali sportowej i internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, a faktury dotyczące budynku głównego i mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie - w Wydziale Współpracy i Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych. - Termin zapłaty faktury/rachunku - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach