Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I . Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73

Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
    REGON: 85028359200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I . Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach - częściach: a) drogowej (inspektor koordynujący), b) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych Zakres robót budowlanych obejmuje realizację : - budowę ronda o średnicy: zewnętrznej 55,0 m, wewnętrznej 37,0 m wraz z ciągami pieszo-rowerowymi, odwodnieniem, oświetleniem ronda, przebudową i zabezpieczeniem istniejących sieci: elektrycznych SN i NN, teletechnicznej, gazowej, - przebudowę istniejącej linii 110 kV wysokiego napięcia, - wymianę odcinka istniejącej sieci wodociągowej z rur PCV na rury PE umieszczone w rurze ochronnej, - budowę odcinka ul. Błonie o długości 183 m - dwie jezdnie o szerokości 7 m każda (2x3,5 m) wraz z ciągiem pieszo-jezdnym, chodnikiem, odwodnieniem, oświetleniem ulicznym, przebudową i zabezpieczeniem istniejących sieci: elektrycznych SN i NN, - budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 261 m. 2. Zakres zamówienia dla zadania jak wyżej związanego z budową ronda oraz rozbudową ul.Błonie obejmującego nadzór inwestorski nad realizacją: - w branży (części) drogowej : budowę ronda o średnicy: zewnętrznej 55,0 m, wewnętrznej 37,0 m wraz z ciągami pieszo-rowerowymi oraz przykanalikami krat wodościekowych, budowy odcinka ulicy o długości 183 m - dwie jezdnie o szerokości 7 m każda (2x3,5 m) wraz z ciągiem pieszo-jezdnymi, chodnikiem, odwodnieniem, - w branży (części) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych: przebudowę istniejącej linii 110 kV wysokiego napięcia , oświetlenia ulicznego, przebudowy i zabezpieczenia istniejących sieci elektrycznych SN i NN, teletechnicznej, - w branży(części) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej: wymianę odcinka istniejącej sieci wodociągowej z rur PCV na rury PE umieszczone w rurze ochronnej, - w branży(części) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej: budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC ?200 do ? 300 o łącznej długości 261 m i polegać będzie na: a)reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c)sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d)potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. e)wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f)żądaniu od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. g)kontroli ilości i terminowości wykonywania robót. h)wymaga się obecności inspektora nadzoru na terenie budowy nie mniej niż 3 dni w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy . i)Wykonawca zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. j)koordynacji robót poszczególnych branż (dot. inspektora branży drogowej). k)udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót. 3.Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać , którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe Wykonawca realizuje własnymi siłami. 4.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy(ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 5.Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdmtarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach