Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: WYKONANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO Z BIEŻNIĄ, KORTAMI TENISOWYMI, BUDYNKIEM NA SPRZĘT SPORTOWY I ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY.

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: WYKONANIE WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA SPORTOWEGO Z BIEŻNIĄ, KORTAMI TENISOWYMI, BUDYNKIEM NA SPRZĘT SPORTOWY I ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury obejmującego: - budowę boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia ze sztucznej trawy; - budowę bieżni okólnej (200m) - nawierzchnia akrylowa - budowę bieżni do biegu na 60m - nawierzchnia akrylowa; - budowę skoczni do skoku w dal; - budowę miejsca do pchnięcia kula; - budowę lekkich trybun z siedziskami; - budowę kortu do tenisa ziemnego; - budowę oświetlenia boiska; - budowę ogrodzenia i piłko chwytów; - budowę chodników z kostki betonowej 6 cm; - budowę budynku zaplecza; - wykonanie trawników i posadzenie krzewów; - wykonanie małej architektury - urządzeń służących rekreacji codziennej. 3.2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór inwestorski: a) robót konstrukcyjno budowlanych, b) robót drogowych, c) robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a) monitorowanie postępu prac, b) sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, c) współpracę z nadzorem autorskim, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. - nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, wzywanie nadzoru autorskiego na budowę oraz uznawanie i potwierdzanie pobytów płatnych na karcie nadzoru, d) pobyty na budowie inspektorów nadzoru, zgodnie z technologią wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, (nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na każde wezwanie Zamawiającego), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji, e) rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur, naliczanie kar i odszkodowań, f) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras i technologii, g) wspólnie z Zamawiającym zawiadamianie o odbiorze końcowym wszystkich zainteresowanych instytucji oraz przyszłych właścicieli uzbrojenia, h) przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym oraz przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, i) w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek, j) przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji, k) w razie konieczności wykonania robót zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, l) składanie w terminie do 5 dni po upływie każdego miesiąca sprawozdań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu, m) prowadzenie i kontrolę rozliczeń budowy oraz przygotowanie dokumentów przekazania na majątek trwały (OT) oraz dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z jego uzyskaniem. n) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej. o) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej. Dokumentację tą należy wykonać w 2 egzemplarzach. Wykonaną dokumentację z realizacji budowy Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu. 3.4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które Zamawiający udostępni zainteresowanym do wglądu. Dokumenty te znajdują się również na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce przetargi: www.lagiewniki.com.pl 3.5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie niezbędne koszty, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 3.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.7. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 3.8. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz. 1650) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,0196 zł. 4. Termin wykonania zamówienia: przewidywany termin realizacji zadania - od dnia zawarcia umowy do dokonania odbioru końcowego zadania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach