Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ULICY KONSTYTUCJI 3 MAJA (1213F) I SPOKOJNEJ (102140F) - GMINA MIĘDZYRZECZ - POWIAT MIĘDZYRZECKI

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2011-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ULICY KONSTYTUCJI 3 MAJA (1213F) I SPOKOJNEJ (102140F) - GMINA MIĘDZYRZECZ - POWIAT MIĘDZYRZECKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas przebudowy nawierzchni dróg ulic Konstytucji 3 Maja oraz ulicy Spokojnej wraz z odwodnieniem i oświetleniem w granicach miasta (tj. do granicy działki nr 563 - ul. Konstytucji 3 Maja nawierzchnia drogi, kanalizacji deszczowej i oświetlenia natomiast chodnik wraz ze zjazdami do przejazdu kolejowego km 1 + 385,16 nr rys. Z.4). Realizacja przedmiotowej inwestycji została podzielona na dwa zadania w skład których wchodzi: ZADANIE NR 1 - ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1213F UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA W MIĘDZYRZECZU a) Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi ul. Konstytucji 3-go Maja w granicach miasta Międzyrzecz tj do granicy działki o numerze ewidencyjnym 563 (dł. ok. 1,100 km), b) Wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów w granicach miasta oraz poza granicami - do przejazdu kolejowego, c) Wykonanie nawierzchni parkingów, d) Wykonanie kanalizacji deszczowej rozbudowywanej ulicy, e) Wykonanie oświetlenia ulicznego w granicach miasta tj. do granicy działki o numerze ewidencyjnym 563, f) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego rozbudowywanej ulicy, g) Wycinka i przesadzenie drzew kolidujących z realizowaną inwestycją, h) Opracowanie i uzgodnienie z właściwymi do tego celu organami czasowej organizacji ruchu. ZADANIE NR 2 - ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 102140F UL. SPOKOJNA W MIĘDZYRZECZU a) Wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy Spokojnej w Międzyrzeczu (dł. ok. 0,24 km), b) Wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów, c) Wykonanie nawierzchni parkingu, d) Wykonanie oświetlenia ulicznego, e) Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej, f) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego rozbudowywanej ulicy, g) Opracowanie i uzgodnienie z właściwymi do tego celu organami czasowej organizacji ruchu. UWAGA !!! Przez wzgląd na fakt, iż nie ma możliwości całkowitego zamknięcia przebudowywanych ulic roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanych ulic zakładów (tj. Tesco, Instalko, Międzyrzecki Ośrodek Kultury, Szkoła Muzyczna, SZPITAL !!!, Przychodnia, Biblioteka Miejska oraz liczne budynki mieszkalne). 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór inwestorski: a) Robót drogowych, b) Robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a) Monitorowanie postępu prac. b) Sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego. c) Współpracę z nadzorem autorskim, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. - nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, wzywanie nadzoru autorskiego na budowę oraz uznawanie i potwierdzanie pobytów płatnych na karcie nadzoru. d) Pobyty na budowie inspektorów nadzoru, zgodnie z technologią wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, (nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na każde wezwanie Zamawiającego), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji. e) Rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur, naliczanie kar i odszkodowań, f) opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne wraz ze sprawdzaniem stosownych kosztorysów, g) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras i technologii, h) Zawiadamianie o odbiorze końcowym wszystkich zainteresowanych instytucji oraz przyszłych właścicieli uzbrojenia. i) Przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym oraz przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. j) W przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek. k) Przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji. l) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych lub zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, określenie szacunkowej wartości robót oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego. m) Składanie w terminie do 5 dni po upływie każdego miesiąca sprawozdań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu n) Prowadzenie i kontrolę rozliczeń budowy oraz przygotowanie dokumentów przekazania na majątek trwały (OT) oraz dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z jego uzyskaniem. o) Pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej. p) Wykonania pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej. Dokumentację tą należy wykonać w 4 egzemplarzach. Wykonaną dokumentację z realizacji budowy Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu. q) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą to Inspektor powinien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych. 4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które Zamawiający udostępni zainteresowanym do wglądu. Dokumenty te znajdują się również na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.miedzyrzecz.pl/site.php?pobierzSiwz 5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach