Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa, przebudowa Pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, ul. Rzeszowska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 772 88 95 , fax. 17 772 89 68
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    ul. Rzeszowska 5 5
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 17 772 88 95, fax. 17 772 89 68
    REGON: 00029174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorno.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa, przebudowa Pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. 2. Projekt pn. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego. 3. Pełna dokumentacja dotycząca realizacji robót budowlanych polegających na realizacji zadania ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ, w tym dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://przetargi.gorno.eu w zakładce - Postępowania w toku - Tytuł ogłoszenia: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA PAWILONU NR 10 ZOL DLA OSÓB STARSZYCH I PRZEWLEKLE CHORYCH W GÓRNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ (Symbol przetargu: ST/DZP/1/2015, Numer ogłoszenia: 24532 - 2015 w BZP; data zamieszczenia: 03.02.2015). 4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego odpowiedzialny jest za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: 1) prawem budowlanym; 2) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli; 3) dokumentacją projektową / projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie m.in.: 1) Nadzór ciągły stosownie do wymagań wynikających z dokumentacji projektowej oraz warunków określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 2) Podejmowanie decyzji (poleceń) w sprawach związanych z jakością robót budowlanych, oceną jakości materiałów, prowadzeniem robót oraz interpretacją dokumentacji projektowej. Powyższe wydaje na piśmie wg wzorów ustalonych z Zamawiającym; 3) Prowadzi Korespondencje z Zamawiającym i w imieniu Zamawiającego po uprzedniej akceptacji treści korespondencji przez Zamawiającego; 4) Organizuje prace związane ze sprawowaniem nadzoru, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych; 5) Decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń lub sprzętu; 6) Żąda usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub niezdolnych do wykonania robót lub innych niezatrudnionych przez Wykonawcę robót budowlanych; 7) Udziela wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót budowlanych; 8) Wnioskuje w sprawie: a) Wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na zmiany; b) Przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych; c) Zmian oznaczenia i organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz o potrzebie zabezpieczenia dróg i urządzeń obcych na placu budowy i w jego otoczeniu; 9) Opiniuje wnioski składane przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie roszczeń i sporów z osobami prawnymi i fizycznymi; 10) Opiniuje harmonogram robót budowlanych; 11) Zajmuje stanowisko co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk archeologicznych odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 12) Organizuje Rady Budowy, sporządza protokoły z narad i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni od dnia ich odbycia oraz dopilnowuje realizację ustaleń, decyzji i poleceń podjętych na Radach Budowy lub innych spotkaniach z zakresu prowadzenia robót budowlanych; 13) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego załatwia sprawy związane z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie, uczestniczy w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli; 14) Dokonuje i współpracuje przy odbiorach technicznych robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego, rozruchu próbnego oraz końcowego robót oraz prac z zakresu obsługi geodezyjnej; 15) Wnioskowanie zakończenia robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia tych dokumentów do akceptacji Zamawiającemu w celu ustalenia ostatecznego terminu odbioru robót budowlanych oraz poświadczenia terminu zakończenia robót; 16) Uczestniczy w przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji; 17) Wszystkie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; 18) Przygotowania Zamawiającemu danych do uzyskania pozwolenia na użytkowane oraz przekazanie na majątek Zamawiającego zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 19) Sprawdzenia faktur za zrealizowane roboty pod względem formalnym i merytorycznym w terminie 5 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót; 20) Sporządzenie na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych o stanie realizacji robót włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania; 21) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p.poż., ochrony środowiska; 22) Przebywanie inspektorów nadzoru na budowie co najmniej 2 dni tygodniowo w czasie realizacji robót budowlanych danej branży, dodatkowo na każde wezwanie inwestora i wykonawcy robót w celu rozwiązania ewentualnych wątpliwości; 23) Zamawiający będzie kontrolował jakość wykonania prac Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w oparciu o: a) Zgodność wykonywania robót budowlanych z dokumentacja projektową; b) Terminowość, systematyczność i rzeczowość merytoryczną prowadzonej dokumentacji budowy (sprawozdania, raporty, wnioski itp.); c) Rzetelne i fachowe prowadzenie Rad Budowy, częstotliwość i jakość wpisów w Dzienniku Budowy. Szczegółowy zakres obowiązków wymaganych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy, która stanowi z kolei załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.gorno.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach