Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 618 relacji Gołymin - Pułtusk - Wyszków na odcinku od km 19+719 do km 23+210 na terenie gminy Pułtusk - nr postępowania 197/09

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Kruczkowskiego 3 3
    00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
    REGON: 01330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 618 relacji Gołymin - Pułtusk - Wyszków na odcinku od km 19+719 do km 23+210 na terenie gminy Pułtusk - nr postępowania 197/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane, zwanej w dalszej treści również Kontraktem, dla Projektu, którego zakresem jest realizacja inwestycji pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 618 relacji Gołymin - Pułtusk - Wyszków na odcinku od km 19+719 do km 23+210 na terenie gminy Pułtusk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na nadzorze robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia* oraz potwierdzenie dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują osobami odpowiedzialnymi za realizację Zamówienia tj.: Inspektor Koordynator Kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej(bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: - powinien wykazać się doświadczeniem przy nadzorze co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*, na stanowisku Inspektora Koordynatora/Inżyniera Rezydenta Inspektor nadzoru robót drogowych Kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: - powinien wykazać się doświadczeniem przy nadzorze co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*, na stanowisku Inspektora nadzoru robót drogowych Inspektor nadzoru robót kanalizacyjnych Kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami kanalizacyjnymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: - powinien wykazać się doświadczeniem przy nadzorze co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*, na stanowisku Inspektora nadzoru robót kanalizacyjnych Inspektor ds. materiałowych - technolog Kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe Doświadczenie zawodowe: - powinien wykazać się doświadczeniem w badaniu materiałów budowlanych dla drogownictwa na 2 zamówieniach polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*, na stanowisku Inspektor ds. materiałowych - technolog Geodeta Kwalifikacje: - Uprawnienia w zakresie: geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne, geodezyjna obsługa inwestycji, rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych Doświadczenie zawodowe: powinien wykazać się doświadczeniem przy wykonaniu prac w zakresie w/w uprawnień geodezyjnych na co najmniej 2 zamówieniach polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia* Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje: - wykształcenie wyższe Doświadczenie zawodowe: - powinien wykazać się doświadczeniem w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowaniu / rozpatrywaniu roszczeń, rozliczaniu robót, na co najmniej 2 zamówieniach polegających na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*, na stanowisku Inspektora ds. rozliczeń 4 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 zł * przez zapis zamówienie polegające na nadzorowaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, rozumie się przebudowę, rozbudowę lub budowę drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o: - bitumicznej nawierzchni jezdni, - kategorii ruchu co najmniej KR - 4, - wartości co najmniej 8 000 000 PLN brutto, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA wraz z niżej wymienionymi załącznikami: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na nadzorze robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, zał. nr 7. wypełniony formularz cenowy (Część V SIWZ), zał. nr 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach