Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39 39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn. Budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków. Zakres usługi obejmuje wykonywanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa budowlanego); - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego (art. 27 Prawa budowlanego). w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) dokonywanie odbiorów robót częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 6) przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru, 7) sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przedkładanych przez Wykonawcę, 8) sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, 9) niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót, 10) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, 11) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 12) udział w przeglądach technicznych i gwarancyjnych, które zostaną wyznaczone Wykonawcy robót, 13) udział w spotkaniach roboczych, 14) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta nadzorowanych robót budowlanych, 15) występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 17) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy robót, 18) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy, 19) wydawanie decyzji, opinii lub zgód w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym przez umowę, 20) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, 21) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędne do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, 22) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o robotach, które muszą być natychmiast wykonane, 23) informowanie Zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub rezygnacji z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, 24) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, łącznie z uczestnictwem, 25) ocena harmonogramu rzeczowo finansowego wykonawcy wraz z jego aktualizacjami, przedstawianego przez wykonawcę robót pod katem realności wykonania robót i zgodnie z obowiązującymi umowami, opiniowanie ewentualnych zmian oraz kontrola jego realizacji. Zadanie objęte nadzorem polega na wykonaniu (budowie) kompleksu budynku hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem oraz pomieszczeniami przedszkolnymi na terenie działki nr 112/2 i 113 w miejscowości Stary Szelków gm. Szelków. Obiekt ten powstanie pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej (działka nr 113) a istniejącym budynkiem gimnazjum (działka nr 112/2) i połączy funkcjonalnie obie szkoły. Program funkcjonalny przedszkola (PT) - projekt techniczny Nr pom. 1 Wiatrołap 3,07 m2 Nr pom. 2 Komunikacja 56,80 m2 Nr pom. 3 Szatnia 36,48 m2 Nr pom. 4 Jadalnia 62,25 m2 Nr pom. 5 Sala zajęć I 45,64 m2 Nr pom. 6 Łazienka I 10,23 m2 Nr pom. 7 Zaplecze I 3,66 m2 Nr pom. 8 Sala zajęć II 46,14 m2 Nr pom. 9 Łazienka II 10,23 m2 Nr pom. 10 zaplecze II 3,66 m2 Nr pom. 11 Sala zajęć III 46,21 m2 Nr pom. 12 Łazienka III 10,18 m2 Nr pom. 13 Zaplecze III 3,64 m2 Nr pom. 14 Wc personelu 3,69 m2 Nr pom. 15 Pom. gospodarcze 3,46 m2 Nr pom. 16 Wc 3,60 m2 Nr pom. 17 Pokój wychowawców 12,08 m2 Nr pom. 18 Pokój dyrektora 13,71 m2 Razem powierzchnia 374,73 m2 Parametry wymiarowe Powierzchnia użytkowa 374,73 m2 Powierzchnia zabudowy (bez tarasu) 430,00 m2 Wysokość pomieszczeń 3,05 m Kubatura 2266,21 m3 Konstrukcja obiektu - fundamenty - ławy żelbetowe wylewne - ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm ocieplone styropianem gr. 10 cm - ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonu gr. 24 cm i 12 cm - ściany wewnętrzne w toaletach - strop gęstożebrowany - dach drewniany wielospadowy kryty blachą trapezową - kominy wentylacyjne z bloczków o przekroju kanałów wentylacyjnych 12/17 - schody i tarasy: - schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane obłożone gresem antypoślizgowym - schody zewnętrzne i taras - wylewane z betonu wykończone gresem antypoślizgowym, mrozoodpornym z rowkami antypoślizgowymi na krawędziach stopni. Wykończenie wewnętrzne budynku - podłogi i posadzki: pomieszczenia o nr 1 ÷ 4 (PT) gres pomieszczenia o nr 5, 8, 11 (PT) podłoga drewniana pomieszczenia o nr 6, 7, 9, 10, 12÷18 (PT) terakota - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne szpachlowane gładzią gipsową - okładziny wewnętrzne: natryski toalety - glazura do wysokości min. 2,0 m wiatrołap, szatnie, komunikacja - tynk kamyczkowy do wysokości min. 2,0 m - stolarka okienna i drzwiowa: okna PCV drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym drzwi do wiatrołapu i hali sportowej - PCV, szklone szkłem bezpiecznym, pozostałe drzwi wewnętrzne - płytowe. Wykończenie zewnętrzne budynku - ściany - tynk mineralny strukturalny, - cokół - płytki klinkierowe, - obróbki blacharskie: podokienniki, rynny, rury spustowe - blacha stalowa powlekana Instalacje w obiekcie - kanalizacja sanitarna, - woda ciepła i zimna, - centralne ogrzewanie, - elektryczne, - wentylacja mechaniczna zgodnie z projektem technicznym, w pozostałych pomieszczeniach zapewnić wentylację grawitacyjną. Hala sportowa z pomieszczeniami towarzyszącymi łącznikiem i drogami Program funkcjonalny hali sportowej i łącznika (PT) Nr pom. 19 Wiatrołap 5,96 m2 Nr pom. 20 Hol I 105,34 m2 Nr pom. 21 Hol II 28,95 m2 Nr pom. 22 Hol III 48,27 m2 Nr pom. 23 Komunikacja + trybuny 107,37 m2 Nr pom. 24 Sala gimnastyczna 405,85 m2 Nr pom. 25 Wc nauczycieli 4,33 m2 Nr pom. 26 Wc mężczyzn 5,33 m2 Nr pom. 27 Wc kobiet 4,50 m2 Nr pom. 28 Pokój nauczycielski 18,38 m2 Nr pom. 29 Magazyn sprzętu sportowego 28,74 m2 Nr pom. 30 Przedsionek I 3,44 m2 Nr pom. 31 Wc I 1,86 m2 Nr pom. 32 Szatnia I 18,31 m2 Nr pom. 33 Natryski I 7,96 m2 Nr pom. 34 Pomieszczenie porządkowe 4,94 m2 Nr pom. 35 Przedsionek II 3,47 m2 Nr pom. 36 Wc II 1,86 m2 Nr pom. 37 Szatnia II 18,31 m2 Nr pom. 38 Natryski II 7,96 m2 Razem powierzchnia 831,13 m2 Wymiary hali sportowej z łącznikiem Powierzchnia użytkowa 831,13 m2 Powierzchnia zabudowy 910,58 m2 Wysokość wewnętrzna hali sportowej 9,60 m (7,20 m) Wysokość łącznika 2,85 m (3,33 m) Wysokość zaplecza socjalnego 2,85 m (3,89 m) Kubatura 5790,80 m3 Konstrukcja obiektu - fundamenty, ławy i stopy żelbetowe wylewane - ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 30 i 24 cm ocieplanych styropianem gr. 10 cm - ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonu gr. 24 cm i 12 cm - słupy żelbetowe wylewane - podciągi i nadproża żelbetowe wylewne - strop gęstożebrowany - ściany wewnętrzne w toaletach - podciągi, nadproża, wieńce żelbetowe wylewne - kominy wentylacyjne z bloczków o przekroju kanałów wentylacyjnych 12/17 - schody i pochylnie: - schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane obłożone gresem antypoślizgowym - pochylnia wewnętrzna - wylewana z betonu obłożone gresem antypoślizgowym -schody zewnętrzne - wylewane z betonu wykończone gresem antypoślizgowym, mrozoodpornym z rowkami antypoślizgowymi na krawędziach stopni. -pochylnia zewnętrzna o konstrukcji stalowej - dach nad halą sportową dwuspadowy (na dźwigarach stalowych) pokrycie dachowe płyty warstwowe ocieplone wełną mineralną - dach nad łącznikiem i zapleczem socjalnym drewniany dwu- i jednospadowy pokryty blachą trapezową Wykończenie wewnętrzne obiektu - podłogi i posadzki: pomieszczenia o nr 19 ÷ 23 (PT) - gres pomieszczenie nr 24 (PT) - parkiet sportowy pomieszczenia o nr 25 ÷ 38 (PT) - terakota - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne szpachlowane gładzią gipsową - okładziny wewnętrzne: w pomieszczeniach gdzie wymagana jest gładkość, zmywalność i nienasiąkliwość ścian (natryski, toalety) - glazura do wysokości min. 2,0 m wiatrołap, szatnie, komunikacja, sala gimnastyczna - tynk kamyczkowy - stolarka okienna i drzwiowa okna PCV (w sali gimnastycznej okna z poliwęglanem odpornym na uderzenia piłką, dodatkowo osłonięte siatką), drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym drzwi do wiatrołapu i hali sportowej PCV, szklone szkłem bezpiecznym pozostałe drzwi wewnętrzne - płytowe Wykończenie zewnętrzne budynku - ściany - tynk mineralny strukturalny - cokół - płytki klinkierowe - obróbki blacharskie: podokienniki, rynny i rury spustowe - blacha stalowa powlekana Instalacje w obiekcie - wentylacja mechaniczna zgodnie z projektem technicznym, w pozostałych pomieszczeniach zapewnić wentylację grawitacyjną. - kanalizacja sanitarna - zimnej i ciepłej wody - centralnego ogrzewania (z istniejącej kotłowni olejowej znajdującej się w pomieszczeniach piwnicy Urzędu Gminy, w pomieszczeniu istniejącej kotłowni należy zainstalować dodatkowy kocioł) - elektryczne Wyposażenie sali gimnastycznej - osprzęt do gry w koszykówkę - osprzęt do gry w siatkówkę - osprzęt do gry w piłkę ręczną - drabinki przyścienne Komunikacja zewnętrzna Przewiduje się wykonanie dróg komunikacyjnych dla realizowanego obiektu: - o nawierzchni z kostki betonowej 1131,60 m2 - o nawierzchni asfaltowej 1433,10 m2 Dokładny zakres robót nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski jest przedstawiony w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach