Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: - część nr 1 - Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, Część I Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana luksferów, docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachów pełnych. - część nr 2 - Przebudowa pomieszczeń Oddziału Dziecięcego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460, , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    Lwowska 1
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, , fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: - część nr 1 - Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, Część I Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana luksferów, docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachów pełnych. - część nr 2 - Przebudowa pomieszczeń Oddziału Dziecięcego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w wymaganych branżach robót budowlanych oraz wszystkie czynności zastrzeżone dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w prawie budowlanym, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 16 października 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. 2015 poz. 1775) i umowy z wykonawcą robót budowlanych. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Roboty nie mogą zakłócać funkcjonowania pracy Oddziałów Szpitala oraz innych jednostek Szpitala. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi zasadami. Zakres rzeczowy prac, dla których realizowany będzie nadzór inwestorski stanowi załącznik do SIWZ: - dla części nr 1 - w postepowaniu nr 23/2020 - Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, tylko Część I Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana luksferów, docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachów pełnych (dokumentacja postępowania jest dostępna pod adresem internetowym: https://www.lukasz.med.pl/bip/?id=2451&det=det - dla części nr 2 – w postępowaniu nr 48/2020 – tylko Przebudowa pomieszczeń Oddziału Dziecięcego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie (dokumentacja postępowania jest dostępna pod adresem internetowym: https://www.lukasz.med.pl/bip/?id=2493&det=det Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie nadzorowanie prawidłowości realizacji i rozliczenia w/w zadania inwestycyjnego zgodnie z Prawem budowlanym (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) i umową zawartą w wykonawcą robót budowlanych, w szczególności w poniższym zakresie: - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i pełni role koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności. - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego i inspektorzy nadzoru branżowi odpowiedzialni są w zakresie swoich uprawnień zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 roku ( Dz. U. 2001 nr 138 poz.1554). Szczegółowe obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego reguluje załączona umowa. Zamawiający informuje, iż: : - dla części nr 1 w dniu 10.07.2020 r. zawarł umowę z Wykonawcą FENSTERBAU Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w 64-600 Oborniki, ul. Krańcowa 10. - dla części nr 2 w dniu 21.07.2020 r. zawarł umowę z Wykonawcą Zakład Remontowo-Budowlany „GOTEL” Paweł Bigos z siedzibą w 33-114 Rzuchowa 378.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. 2.2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 2.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2.2. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.5 specyfikacji (6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji (III.3) ogłoszenia). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1 specyfikacji składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.3. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 6.1 specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 6.1 specyfikacji. 6.5 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ). 2.2.3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach