Gmina Władysławowo ogłasza przetarg
- Adres: 84120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
ul. gen. J. Hallera 19
84120 Władysławowo, woj. pomorskie
tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
REGON: 19167541600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód deszczowych z dzielnicy Hallerowo we Władysławowie wraz z odtworzeniem nawierzchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla odprowadzania wód deszczowych z dzielnicy Hallerowo we Władysławowie wraz z odtworzeniem nawierzchni", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności odprowadzania wód opadowych poprzez budowę systemów kanalizacji deszczowej na terenie gmin związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”, w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - budowa kanalizacji deszczowej w ul. Hryniewieckiego, ul. Morskiej i ul. Kolejowej we Władysławowie, kanalizacja grawitacyjna DN 1000 - 1166,50m, DN 600 - 300,70m, podczyszczalnia ścieków deszczowych 700 dm3/s, wpusty DN 500 - 38szt. Wartość robót budowlanych w branży sanitarnej, zgodnie z ofertą Wykonawcy inwestycji, wyłonionego w ramach postępowania ZP.271.22.RIiGK.17, wynosi 2 915 058,15 zł brutto. b) inżynieryjnej hydrotechnicznej - wykonanie przepustu dn800 pod nadbudową konstrukcji byłego falochronu i nabrzeża portu we Władysławowie, mającego przejmować wody z projektowanej kanalizacji deszczowej i odprowadzać je do kanału portowego. Wartość robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, zgodnie z ofertą Wykonawcy inwestycji, wyłonionego w ramach postępowania ZP.271.22.RIiGK.17, wynosi 864 063,40 zł brutto. 2. Adres, pod którym dostępna jest dokumentacja techniczna dot. realizacji robót budowlanych, o których wyżej mowa: http://bip.wladyslawowo.pl/Article/index/id,1789.html?orgUnitId=3&limit=50&page=1 3. Zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej oraz w specjalności hydrotechnicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2017r. poz. 1332), 2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą inwestycji, 3) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 5) kontrolę stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą inwestycji, 7) minimum trzykrotny pobyt na placu budowy w danym tygodniu w czasie trwania robót trwający minimum 3 godziny z jednoczesnym poinformowaniem Zamawiającego o pobycie i umożliwieniu przedstawicielowi Zamawiającego uczestniczenia w czynnościach inspekcyjno – kontrolnych. Stanowić to będzie jednocześnie potwierdzenie dokonania nadzoru, 8) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy inwestycji objętych nadzorem, 9) uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń przewidzianych Specyfikacjami Technicznymi z obowiązkiem poinformowania Zamawiającego o zamiarze ich wykonania przez Wykonawcę i dokładnym terminie (data i godzina) ich wykonania, 10) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 11) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą (jeżeli dotyczą): 1) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Lipusz
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę lub rozbudowę budynków Żłobków: nr 13 , nr 10 oraz nr 12 w ramach programu ”Nowe miejsca żłobkowe w dzielnicach Gdańska - Maluch+”
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja infrastruktury sportowej (gminnych boisk) w Gminie Damnica
Dodano: 2024-06-11 - Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu – etap I – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Dodano: 2024-05-31 - Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 23 w Gdańsku przy ul. Opackiej 7 do obowiązujących przepisów p.poż.”
Dodano: 2024-05-28 - Opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE–termomodernizacja(..)
Dodano: 2024-05-17 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I APLIKACYJNEJ PROJEKTU PLANOWANEGO DO DOFINANSOWANIA W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE NA INFRASTRUKTURĘ, KLIMAT, ŚRODOWISKO 2021-2027
Dodano: 2024-05-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. “Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
Dodano: 2024-04-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID dla zadania pn.: „Przedłużenie promenady w Charzykowach do drogi na Wolność”
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. Długiej 35 w Gdańsku
Dodano: 2023-10-20