Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg
- Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5661089 w. 27 , fax. 082 5661061
- Data zamieszczenia: 2010-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
tel. 082 5661089 w. 27, fax. 082 5661061
REGON: 00053787500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa istniejącej stacji wodociągowej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Rozkosz gmina Dorohusk. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, w tym w szczególności z projektem budowlanym, projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2)Sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową, w tym w szczególności z projektem budowlanym, projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami BHP. 3)Współpraca z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej. 4)Podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy. 5)Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym również w projektach budowlanych, projektach budowlanych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 6)Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót. 7)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. 8)Sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych. 9)Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 10)Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 11)Kontrolowanie ilości i terminowości wykonywanych robót a)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, b)Dokonywanie odbiorów częściowych inwestycji, c)Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; d)Sprawdzanie faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych, e)Dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 12)Inspektor Nadzoru będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i pojętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót). 13)Inspektor zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. 14)Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą przebudowa budynku administracyjnego oraz adaptacja budynku warsztatowego na pomieszczenia biurowe i archiwum, wraz z budową ganku i łącznika pomiędzy budynkami Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.- Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2015-07-17 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Strachosław w ciągu drogi powiatowej Nr 1840L, gm. Kamień
Dodano: 2015-07-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-07-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1814L na odcinku Liszno- Gołąb, gmina Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835L na odcinku Kasiłan- Kasiłan Mały, gmina Leśniowice
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez budowę zatoki postojowej przy drodze powiatowej Nr 1809L w miejscowości Siedliszcze, gm. Siedliszcze
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa chodnika przy ul. Fabrycznej, gm. Rejowiec
Dodano: 2015-03-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Majdan Nowy, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
Dodano: 2015-03-12