Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla remontu pomieszczeń szpitalnych, z przeznaczeniem na oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5913286 , fax. 082 5913324
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5913286, fax. 082 5913324
    REGON: 11019741100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla remontu pomieszczeń szpitalnych, z przeznaczeniem na oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przebudowy pomieszczeń szpitala w celu dostosowania ich dla potrzeb oddział zakaźny dla chorych na gruźlicę prątkujących. Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy zlokalizowane są w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 2.Projekt przewiduje przebudowę istniejących pomieszczeń w zakresie: 1) Budowlanym - przebudowa schodów wejściowych wraz z wykonaniem podnośnika dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla łóżek, wykonanie nowych drzwi wejściowych. Wyburzenia ścianek działowych i wydzielenie nowych pomieszczeń, wykucia związane z poszerzeniem oraz wykonaniem nowych otworów drzwiowych wewnątrz budynku, wyrównanie poziomu posadzki na oddziale z poziomem przyległego korytarza przy wejściu dla personelu, wykonanie nowych okładzin podłogowych na komunikacji i salach chorych (ceramiczne i antystatyczne), wykonanie sufitu podwieszanego, wykończenie ścian, 2) Instalacji sanitarnych - rozbiórka istniejących podejść kanalizacyjnych i wodociągowych, wykonanie nowych do nowoprojektowanych punktów, montaż nowej armatury, wymiana grzejników c.o., 3) Instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie nowej wentylacji nawiewno wywiewnej, 4) Instalacji elektroenergetycznej - wymiana przewodów, nowe podejścia, dostosowanie instalacji do obowiązujących norm, 5) Instalacji audiowizualna - wykonanie instalacji audiowizualnej w celu umożliwienia kontaktu chorego z odwiedzającym. 3.Szacowana wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót remontowych objętych nadzorem inwestorskim, wyniesie około 567 000,00 zł netto, przy czym Zamawiający zastrzega, że dokładna wartość w/w robót będzie znana po rozstrzygnięciu przetargu na ich wykonanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i co najmniej 2 -letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w specjalności budowlanej zgodnie z art.8 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579). oraz inne uprawnienia określone Prawem budowlanym wymagane do prowadzenia nadzoru w specjalnościach w zakresie instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektroenergetycznej i instalacji audiowizualnej, 3) są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo Budowlane, 4) wykażą się doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla co najmniej 4 robót remontowo- budowlanych w zakresie porównywalnym do usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym wykonywaniem samodzielnej funkcji technicznej - Inspektor Nadzoru - dla 2 robót remontowo-budowlanych wykonywanych w budynkach bezpośrednio wpisanych do rejestru zabytków lub w budynkach usytuowanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Oświadczenia : 1) oświadczenie że, Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat do Urzędu Skarbowego oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych odpowiednich do rodzaju nadzorowanych robót i dokumentami potwierdzającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Dokument potwierdzające kwalifikacje na wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, zgodnie z art.8 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579). 5. Wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem kopia do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/25
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach