Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 37-732 Medyka, N/N N/N
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
- Data zamieszczenia: 2011-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
N/N N/N N/N
37-732 Medyka, woj. podkarpackie
tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
REGON: 00032037700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji Projektu: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2, Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji Projektu: Poprawa wydajności energetycznej Zakładu Karnego w Medyce współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118 z późn. zm.), 2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. obecność na budowie, w trakcie realizacji projektu min. raz w tygodniu oraz obecność w trakcie okresu gwarancji podczas odbioru dokonanych napraw wad i usterek Projektu, o którym mowa w § 1 umowy, 4. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad. 7. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót, 8. koordynacja robót, 9. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 11. kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 12. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót, 13. kontrolowanie rozliczeń budowy, 14. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 15. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę 16. składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji inwestycji i odstępstwach od umowy zawartej z wykonawcą robót, w terminie do 7 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 17. uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 18. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, 19. przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, 20. uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania zawarty został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór Inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dróg gminnych nr 116303R, 116309R, 116310R, 116311R
Dodano: 2016-06-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-05-10 - Pełnienie okresowej usługi nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej na zadaniach remontowych z planu Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamówienia pn.: Utworzenie Ponadregionalnego Centrum Szkolenia Lotniczego w oparciu o zmodernizowaną infrastrukturę lotniska w Krośnie - wykonanie robót budowlanych (etap II) wraz z ich finansowaniem na zasadach faktoringu
Dodano: 2015-10-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa ul. Słonecznej wraz z budową mostu w Krośnie
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja Zespołu Staromiejskiego w Krośnie - III etap
Dodano: 2015-06-30 - pełnienie nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Przebudowa mostu drogowego w m. Wisłok Wielki w ciągu drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa - Wołosate w km 22+152 w ramach zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 892 Zagórz - Komańcza i drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Komańcza - Radoszyce - Cisna - Ustrzyki Górne - Wołosate - Granica Państwa, odcinek Komańcza -Radoszyce.
Dodano: 2015-06-03 - NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA I REMONT ZEWNĘTRZNYCH SIECI WOD-KAN I C.O. NA TERENIE DPS JAROSŁAW
Dodano: 2015-05-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozwój strefy aktywności społeczno - gospodarczej w sąsiedztwie krośnieńskiego lotniska
Dodano: 2015-05-15