Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP

Centralne Biuro Antykorupcyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 437 13 00 , fax. 22 437 13 90
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Biuro Antykorupcyjne
    Al. Ujazdowskie 9 9
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 437 13 00, fax. 22 437 13 90
    REGON: 14061045400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cba.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Służba Specjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM ZWIĄZANYM Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ OBIEKTU DELEGATURY W SZCZECINIE PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 4D - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją zadania związanego z rozbudową i przebudową budynku stołówki na funkcję biurową z przeznaczeniem na siedzibę Delegatury CBA w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D - I etap. Inspektor powinien posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), aktualne zaświadczenia z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Do podstawowych obowiązków Inspektora będzie należało wykonywanie obowiązków określonych dla inspektora nadzoru w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) a w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót branży elektrycznej i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez Wykonawcę wniosku - po uzyskaniu ewentualnej akceptacji wniosku udzielonej przez Inwestora, uczestniczenie w dokonywanych odbiorach częściowych i odbioru końcowego przy udziale Inwestora, uczestniczenie w czynnościach inwentaryzacji wykonanych robót w przypadku ewentualnie przerwanej realizacji robót przez Wykonawcę, kontrolowanie rozliczeń budowy w zakresie wykonanych przez Wykonawcę, a w szczególności polegające na stwierdzaniu zgodności: przedkładanych przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych w zakresie formy zgodnej z zasadami określonymi w SIWZ i w Polskich Standardach Kosztorysowania Robót Budowlanych - wydawnictwo Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych 2005, sporządzonych obmiarów powykonawczych robót z zasadami sporządzania obmiarów robót określonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz kodami pozycji i ich podstawami zawartymi w przedmiarach robót, rzeczywistej ilości wykonanych robót z obmiarami powykonawczymi przedłożonymi przez Wykonawcę, rodzaju i jakości materiałów budowlanych faktyczne wbudowanych z rodzajem i jakością materiałów określonych wyceną ofertową w konfrontacji z dokumentacją projektową, zastosowanych przez Wykonawcę robót cen jednostkowych robót zawartych z ofercie Wykonawcy z cenami jednostkowymi zawartymi w przedkładanych kosztorysach powykonawczych, sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty, uwarunkowanymi zastrzeżeniami określonymi w odrębnej umowie zawartej przez Inwestora z Wykonawcą. nadzór nad terminowością wykonywania harmonogramu inwestycji, w szczególności w zakresie dotrzymania terminów zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę, realizującego budowę wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji i przekazania jej do eksploatacji, kontrola (weryfikowania poprawności i zatwierdzanie) wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy realizującego budowę koniecznych do odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji (w tym certyfikatów, atestów, świadectw jakości i dopuszczenia do stosowania), a następnie przekazywanie ich Inwestorowi, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy w zakresie ciągłości i bieżącego dokonywanych zapisów, uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Inwestora w trakcie realizacji inwestycji, udział w czynnościach związanych z klasyfikacją materiałów budowlanych planowanych do zdemontowania przez Wykonawcę w trakcie robót rozbiórkowych i demontażowych, zawiadamianie Inwestora o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywania stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych w przypadku ustanowienia nadzoru autorskiego przez Inwestora, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie o usunięciu wad Inwestora, przygotowywanie Inwestorowi danych niezbędnych do naliczenia kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania usterek przez Wykonawcę, nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami użytkowników, przygotowanie materiałów do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora, przygotowanie zawiadomienia organu nadzoru o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy, udzielanie wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień, w tym na żądanie Inwestora w formie pisemnej, inne wynikające z umowy zawartej pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą. Głównym założeniem tej inwestycji jest uzyskanie powierzchni użytkowej poprzez wykonanie przebudowy układu ścian działowych w istniejącym budynku, przy spełnieniu kryterium zgodności z obowiązującym stanem prawnym w zakresach: warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. Planowane jest wykonanie: podziału ściankami działowymi pomieszczeń byłych sal konsumpcyjnych, bilardowej, kinowej i kawiarni w celu utworzenia pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych, instalacji elektrycznych w obiekcie w części związanymi z przebudowanymi pomieszczeniach, wykonanie montażu skrzynek i rozdzielnic, wyłącznika ppoż., koryt kablowych, wewnętrznych linii zasilających, opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, wraz z niezbędnymi towarzyszącymi robotami budowlanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach