Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Remont, przebudowa, rozbudowa i nadbudowa zespołu budynków położonych w Lubartowie przy ul. Słowackiego 7, ze zmianą sposobu użytkowania wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Remont, przebudowa, rozbudowa i nadbudowa zespołu budynków położonych w Lubartowie przy ul. Słowackiego 7, ze zmianą sposobu użytkowania wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn Remont, przebudowa, rozbudowa i nadbudowa zespołu budynków położonych w Lubartowie przy ul. Słowackiego 7, ze zmianą sposobu użytkowania wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) nadzór inwestorski nad realizacją robót branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z zakresem umowy dotyczącej realizacji, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 7) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) dokonywanie bieżącej analizy kosztów budowy oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, 9) sprawdzanie i akceptacja dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 10) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 11) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, 12) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy, 13) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego budowy oraz dokonanie odbioru końcowego zadania przy udziale Zamawiającego, 14) rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, 15) współpraca przy opracowaniu kompletu dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 16) bieżąca współpraca z Zamawiającym, 17) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. 4. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzanie prac musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 3 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową. 5. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dostępne na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach