Przetargi.pl
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia to pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji i remontów ujętych w budżecie Gminy Oborniki, rozpoczynających się w roku budżetowym 2010, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Część I: branża wodno - kanalizacyjna. W zakresie branży wodno-kanalizacyjnej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie i remoncie: sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, sieci melioracyjne, instalacje wod.-kan. i co. w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3. 2) Część II: branża drogowa. W zakresie branży drogowej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie i remoncie: drogi publiczne. 3) Część III: branża budowlana. W zakresie branży budowlanej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie i remoncie: budynki o kubaturze do i pow. 1.000 m3. 4) Część IV: branża elektryczna. W zakresie branży elektrycznej Zamawiający będzie realizował roboty budowlane polegające na budowie i remoncie: oświetlenia ulicznego, instalacji elektroenergetycznej w budynkach o kubaturze do i pow. 1.000 m3. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1) nadzór merytoryczny i jakościowo - ilościowy wykonywanych robót, 2) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów ofertowych, powykonawczych lub zamiennych nadzorowanych robót, 3) sprawdzanie, potwierdzanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych nadzorowanych robót, 4) dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych, 5) dokonywanie po zakończeniu inwestycji przeglądu gwarancyjnego, 6) w okresie gwarancyjnym sprawdzanie usunięcia wad lub usterek przez wykonawcę robót budowlanych, 7) branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót, 8) merytoryczne sprawdzanie oraz opiniowanie dokumentacji technicznych danej branży w terminie 2 tygodni od dnia przekazania dokumentacji, 9) ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) branża wodno - kanalizacyjna: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale VI ust. 3 pkt 1, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie nadzoru lub kontroli robót. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub instalacji wod.-kan. w budynkach o kubaturze pow. 1.000 m3. b) branża drogowa: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale VI ust. 3 pkt 2, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie nadzoru lub kontroli robót. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie drogi publicznej. c) branża budowlana: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale VI ust. 3 pkt 3, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz mającą doświadczenie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie budynku o kubaturze pow. 1.000 m3. d) branża elektryczna: dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie nadzorowania/kontrolowania robót wymienionych w Dziale VI ust. 3 pkt 4, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez doświadczenie należy rozumieć co najmniej trzykrotne pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót nad robotami polegającymi na budowie oświetlenia ulicznego lub instalacji elektroenergetycznej w budynkach o kubaturze pow. 1.000 m3. 2. Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2) potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 4 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ponadto Wykonawca składa: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Dokumenty wymagane w postępowaniu - podmiot zagraniczny: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ustępie 1 pkt 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki/pl)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach