Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 219
05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
REGON: 71158670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki – Cegłów – Mrozy na odc. od km 8+520 do km 10+500 Zakres robót budowlanych nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty przygotowawcze, roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, roboty związane z przebudową obiektów inżynierskich, wykonanie podbudowy, wykonanie przepustów pod zjazdami, wykonanie ław, krawężników, obrzeży, budowę chodników, ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, wykonanie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome, wykonanie robót ziemnych w branży sanitarnej, wykonanie robót montażowych w branży sanitarnej. W zależności od wartości poszczególnych robót budowlanych, w roku bieżącym Zamawiającym przewiduje wykonanie kompleksowych prac na odcinku od km 8+520 do ok. km 9+600 polegających m. in. na budowie chodnika, ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonaniu warstwy wiążącej. Szczegółowy zakres prac nad którymi pełniony będzie nadzór zostanie ustalony z wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa. Wartość nadzorowanych robót przewidziana do wykonania do 31.10.2018 roku oszacowano na kwotę ok. 3 320 000,00zł. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631300-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gostyninie.
Dodano: 2021-07-29 - Pełnenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 17
Dodano: 2020-11-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – Zadanie 16
Dodano: 2020-09-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – Zadanie 11
Dodano: 2020-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 9
Dodano: 2020-05-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 10
Dodano: 2020-05-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 12
Dodano: 2020-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 3
Dodano: 2020-05-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – Zadanie 5
Dodano: 2020-05-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Zadanie 13
Dodano: 2020-05-14