Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

Wójt Gminy Szczurowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-820 Szczurowa, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 714 763
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Szczurowa
    ul. Lwowska 2
    32-820 Szczurowa, woj. małopolskie
    tel. 146 714 763
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Cz. 1 - Remont budynku mienia komunalnego w Uściu Solnym – w branży ogólnobudowlanej – konstrukcyjnej. Cz. 2 - Remont budynku mienia komunalnego w Uściu Solnym - w branży instalacyjnej. Cz. 3 - Remont budynku mienia komunalnego w Uściu Solnym - w branży elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79714000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa - jeżeli dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach